Geen vraag, gewoon leuk om te delen. Bij mijn tweede zwangerschap het hartje gehoord met m'n Angelsound met 7w6d. En vandaag na een poosje zoeken weer gevonden! 150 bpm, dus ook helemaal super voor dit termijn! Tijdens bij eerste zwangerschap de Angelsound pas met 14 weken gekocht omdat je het volgens de verpakking niet eerder zou kunnen horen: lekker onzin dus. Ik hoop er weer geruststelling en moed op brakke dagen uit te halen
Ik zou idd hem even weg leggen, in ieder geval tot na de 12 wk Het gaat er niet om dat je het niet kan horen maar dat het niet prettig/ goed is voor de baby De vk doet het ook niet voor niks pas na 12 wk
Vorige keer meegenomen met der echo van 8w2dagen om te checken of het echt was: en toen ook 150-160 bpm. De vk heeft t zelf bevestigd en ze raadde het niet af: het is alleen zo dat je soms lang moet zoeken en dat dit stress kan geven......
Dat kan inderdaad niet.En het is ook nog eens niet goed/fijn voor de baby.Dat het schadelijk zou zijn, daar lopen nog onderzoeken naar, dat het niet fijn is voor je kindje is een feit.
En wat klopt daar dan mooi regelmatig met een snelheid van 150 bpm net boven mijn schaambotje? Mijn hartslag was op dat moment 50-55.....
Als dat zo is, kunnen ze de onderzoeken daarnaar wel stopzettenHet is nog altijd niet duidelijk of het schadelijk is.En een feit dat het niet fijn is voor je kindje. En zo vroeg is het onmogelijk te horen.
Dan ben je vast al een stuk verder, of een medisch wonder, het komt pas na 11 weken boven je schaambotje uit.Met 7/8 weken zit het nog diep acht er je schaambotje waardoor je het echt niet kan horen.
Hoewel ik het grotendeels met je eens ben, kan het bij een tweede zwangerschap wel degelijk al boven je schaambot uitkomen bij 7 a 8 weken!
Ff teruglezen: met echo net voorbij 8 weken angelsound meegenomen naar de vk : hartje net boven schaambotje 😊. Bevestigd door mijn vk.... Ik vind het zo grappig dat veel beweren dat het niet kan. Zelf gehoord en nee niet verder want vorige week echo gehad
Pff wat lees ik een hoop onzin hier zeg. Ik heb met 8 weken ook het hartje gehoord bij de VK, kan dus heel best.
Gynaecoloog raad het af omdat een angelsound echt hogere geluidssignalen afgeeft, daarom hoor je ook dat kindjes wegduiken als iemand zon ding op haar buik zet. Niet meer als 1x per week wordt aangeraden. En geloof wat je wil geloven. Maar een ongeboren foetus van zeven weken is pas 1 cm!! Zelfs een verloskundige of gynaecoloog kan met de beste wil nog niet eens het hartje horen of vinden. Je hoort je eigen hartslag. Het is echt onmogelijk. Voor diegene die er heilig van overtuigd zijn. Dit is onzin. Ik hoop dat jullie over een week of vijf van het hartje kunnen genieten.
Ik hoor vaak genoeg van vrouwen die bij de vk met 9 weken het hartje horen, dus TS, ik geloof je helemaal hoor. Wat leuk!
Ga jij gewoon ergens je anders je eigen waarheid geloven. Ik heb geen hartslag van 150 alleen als ik mijn dagelijkse 10 km ren komt dat in de buurt. Doei!
7 weken is idd wel erg vroeg... Maar wat ik wel raar vind is dat verloskundigen pas na 12/14 weken op zoek gaan naar een hartslag omdat het daarvoor vaak nog niet te horen is en/of ze niet precies weten wat de impact is op een klein vruchtje... Mijn gyn zei ook beter pas na 12 weken gebruiken. De angelsound zendt overigens wel iets uit anders zou de angelsound ook niks kunnen ontvangen.