Hé dames. .. Zoals mijn onderwerp eigenlijk al wel zegt. Ik ben nu 10 weken en 1 dag.. ticket klopt niet helemaal ben 2 dagen terug gezet. Maar tot wanneer namen jullie foliumzuur? Mijn verloskundige zei namelijk tot 10 weken, maar het voelt nog zo raar om het niet meer te nemen. Graag hoor ik jullie meningen! Alvast bedankt
Min. tot 10 weken inderdaad. Ik ben toen ik eenmaal zwanger was overgestapt op multivitamine voor tijdens de zwangerschap (hier zit oa foliumzuur in) en heb deze de hele zwangerschap doorgeslikt. Voelde voor mij ook niet goed om te stoppen.
Mijn verloskundige raadde aan om de hele zwangerschap multivitamine te slikken. Hier zit inderdaad ook foliumzuur in.
Ik heb tot ongeveer 10 weken foliumzuur geslikt. En vanaf toen de multivitamine voor zwangere vrouwen gaan slikken. Daar zit ook foliumzuur in.
Hier werd aangeraden hele zwangerschap door te slikken. Het blijft goed voor je kindje. Bevorderd ook de opname van ijzer die je broodnodig hebt.
Tot een week of 10 inderdaad, ik ben bij 11 gestopt. Kan ook geen kwaad om ze gewoon door te slikken hoor!
ik slik vanaf t begin davitamon mama plus daar zit foliumzuur in maar ook vitamine D etc, dat kun je je hele zwangerschap blijven slikken
Ik slik gravitamon en dat blijf ik doen tot de kleine geboren is en ik stop met borstvoeding. Dus voorlopig nog wel
Helemaal top deze tips! Dan ga ik ook over op de multivitamine daar voel ik me denk ik ook beter bij! En die ijzer opname heb ik wel nodig ben niet vooruit de branden! Soms echt een middagtukkie nodig