Wij hebben 'm ook nog staan en hij zal voorlopig wel blijven staan. Als de deuren dicht zijn hoor ik haar namelijk niet. En eerlijk gezegd vind ik het wel fijn als ik haar kan horen ademen door de babyfoon. 'Hoef' ik niet telkens naar boven om te gaan kijken . Hier blijft ie staan tot ze 3 is denk ik en zelf uit bed kan komen en ons kan roepen of naar onze slaapkamer/naar beneden kan komen.
Mijn vriendin gebruikt hem nog steeds en haar kinderen zijn 7 en 9. Als ze 's avonds even naar de buren gaat neemt ze hem mee en als de buurvrouw op moet passen brengt ze de babyfoon. Zelf gebruiken we hem niet in huis maar wel als we even bij de buren gaan koffie drinken. We zijn ook een keer uit eten geweest en hebben de babyfoon bij de buren gebracht.
Hier is een een enkele keer gebruikt. Bijvoorbeeld als we achter in de tuin zitten of met een verjaardag. Verder nooit.
Wij gebruiken hem nu een maand of 4 a 5 niet meer. Het gaat prima zonder. Alleen als mijn man op zolder is en ik ben niet thuis en Mason slaapt dan gebruiken we hem nog wel eens.
Wij gebruiken m ook nog steeds; wel is de babyfoon zo afgesteld dat deze pas aanslaat bij een bepaald volume, anders hoor je ieder zuchtje en daar word ik niet vrolijk van...
met 15 maanden gebruiken we hem nauwelijks nog... alleen als hij ziek is, of als we buiten zitten ofzo (niet dat we nu buiten zitten, maar OK... ik denk dat we hem dan zouden gebruiken) hij heeft genoeg volume, ik hoor hem wel. en als hij maar zachtje huilt of een klein jengeltje geeft laat ik hem nu toch liggen. maar het ligt inderdaad aan hoe groot je huis is, bij mijn ouders gebruik ik hem wel, die hebben een hel groot huis en daar hoor je hem beneden niet als hij op de tweede verdieping slaapt...
Wij gebruiken hem alleen nog tussen 19:00 en 22:00 als we een dvdtje kijken. Bij de oudste gebruiken we hem al heel erg lang niet meer.
Wij gebruiken hem bij elk slaapje.. We zetten het geluid altijd uit.. Op de lampjes die gaan knipperen kun je zien dat Esmee geluid maakt.. Is het echt huilen dan gaat hij piepen..