Pampers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Shaas, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaas

    Shaas Actief lid

    23 feb 2008
    136
    0
    0
    ik had een vraagje: Hoelang doe je gemiddeld met een pak pampers? Ik zie ze nu overal in de aanbieding maar omdat ik nog de newborn pampers moet kopen is mijn vraag hoelang doe je met een pak zodat ik dalijk niet teveel pakken koop en dat de baby er uit groeit.. in 1 pak zitten er 30 geloof ik



    Groetjes Shaas
     
  2. bleu

    bleu Actief lid

    2 apr 2008
    455
    0
    0
    Oei.. dat is voor mij lang geleden maar dacht aan zo'n 8 luiers op een dag.
    Voor of na elke voeding.
     
  3. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Ik zou niet teveel halen in maatje 1, mijn dochter heeft wel 7 pakken versleten. Maar dat is een uitzondering! Er zijn ook kinderen die maar 1 pak gebruiken en al toe zijn aan maat 2. Ook weet je niet of ze tegen een merk kunnen. In een van die dozen die je gratis kunt krijgen zit ook al een pak.

    Ook is maat 1 niet goedkoop bij 3 pakken voor 20 euro, een pak kost nml 4,99 dacht ik(alweer even geleden).

    Ik zou nog wachten tot je zoontje er is, die acties zijn er regelmatig!
     
  4. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb 2 pakken maatje 1 gekocht en je krijgt 1 pakje bij je prenatal doos.
    nu heb ik 1 pak maat 2 gekocht (dit schijnt een maat te zijn waar ze ook snel uit zijn.
    en ik heb nu 5 pakken nr 3 gekocht dit is de gangbaarste volgens de verkoopster.
    ik had nu ook gekocht hoor 3 pakken voor 20 euro
    en die kleine pakjes zijn bij etos 4,69 per pakje
     
  5. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb hier de eerste 3 weken maat 1 gebruikt en nu dus maat 2, zo rond de 8 luiers per dag gemiddeld
     
  6. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij gebruikten na 2 weken al maatje 2. mijn zoontje is nu een maand oud, en ik heb vandaag bij de kruidvat in de aanbieding 2 pakken maatje 2 en 4 pakken maatje 3 gekocht. zou idd niet te snel groot inslaan in een erg klein maatje.
    wij zijn blij als we door maatje 1 heen zijn, we hebben nu het laatste pak aangebroken maar eigenlijk zijn ze echt te klein, we gebruiken zowieso snachts al maatje 2 ivm doorlekken.
    en hier zo'n 7 luiers op een dag, voor iedere voeding en nog extra als er tussendoor een poepluier is
     
  7. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pampers zijn inderdaad regelmatig in de aanbieding hoor, dan weer bij de etos, dan bij de kruidvat. Ik zou er niet teveel kopen want je weet niet hoelang je kindje erin past of of hij/zij wel tegen het merk kan.
     
  8. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Idd niet te veel inslaan, ik heb nu ook meer 2 in huis dan ik op ga maken denk ik. En dan heb ik een echt hevig poepend kind. Ik heb dagen gehad met 18 luiers, maar 12 is minimum.
    In haar 6e week zijn we naar maat 2 gegaan.

    Pampers maat 1 kost idd 4,99. Maar huismerken zijn vaak ook goed hoor. C1000 en kruidvat vond ik ook prima.
     
  9. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    bij vomar en etos 4,69 per pakje
     
  10. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wij hebben nu al maat 2 :)
    En we zitten aan ongeveer 8 tot 10 luiers per dag.
    Wij hebben pas bij kruidvat gehaald, 99 luiers voor 12,95 :D
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Sven heeft de eerste week maatje 1 gehad, we hadden ze en wilden ze graag opmaken. anders waren we meteen op 2 begonnen. ik zou niet teveel inkopen of je moet iemand kennen die ze straks weer kan gebruiken. wat we hier teveel hadden in een te kleine maat ging naar mijn vriendin.
     
  12. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben meen ik 3 weken maat 1 gebruikt van de new born luiers.
    Toen 1 week nummer 2 new born.
    Daarna zijn we over gegaan op de nummer 2 van baby dry.

    Als pampers in de aanbieding zijn vallen de new born daar vaak net buiten. Goed opletten dus.
     
  13. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    me meisie is nu 2 weken oud en heb al 5 pakken pampers 1 versleten die zijn zelfs nog erg aan de ruime kant voor haar dus weet niet precies waneer ze in maatje twee kan
     
  14. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Milan is nu 4 weken, en zit nog in maat 1 van de new born luiers. Hij poept ook nog eens erg veel, wij maken 4 pakken per week op, en zitten nu al aan 't 17e pak (schijnt niet helemaal normaal te zijn ;)).
    Verwacht wel dat dit het laatste pak maat 1 is, en dat we dan overkunnen op de volgende maat. Maar ik zou idd ook niet te veel inslaan, ze zijn echt altijd wel ergens in de aanbieding.
     
  15. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pete heeft nooit maat 1 gedragen, heeft gelijk maat 2 gebruikt.
    Maat 1 is van 2 - 5 kilo en maat 2 is van 3 - 6 kilo.

    Bij de Kruidvat is er nu een aanbieding 3=2 betalen wat wordt verrekend als 33% kassakorting, dus ook voor maat 1 en 2 erg ideaal.
     
  16. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Jesper heeft zelfs maar een weekje in maat 2 gezeten (5 kilo geboorte), dus ik zou ook zeker niet teveel op voorraad kopen hoor. Ze zijn bijna altijd wel ergens in de aanbieding.
     

Deel Deze Pagina