Tot wanneer gebruikte je de babyfoon?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanjor, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wij hebben hem wel, maar gebruiken hem weinig. Hij ligt in de slaapkamer naast ons dus daar hoor ik sowieso alles (ik slaap heel licht dus soms wel lastig). Overdag als ik beneden zit heb ik hem ook uit staan. Als er echt iets is kan ik hem beneden gewoon horen ook al staat de radio aan en zijn de deuren dicht. Als ik hem aanzet dan word ik zenuwachtig van iedere kuch. Ik check wel even regelmatig (ieder kwartier, 20 min) door op het schermpje te kijken wat hij aan het doen is (handig zo'n camera). En als ik verwacht dat hij bijna wakker gaat worden staat de babyfoon ook aan, want dan hoeft hij niet huilend wakker te worden, dat vind ik ook weer zo zielig.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Eigenlijk nooit gebruikt behalve als we op visite zijn (of het hier erg druk is) waardoor we ze evt. niet zouden horen of de enkele keer dat ze binnen lagen/liggen te slapen en wijzelf in de tuin zijn. Vind het verder echt onnodig, want hoor ze zonder ook wel. Misschien iets later, maar dat is dan maar zo ;)

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Onze oudste is 2,9 jaar en heeft nog altijd een babyfoon. Sterker nog, toen de tweede werd geboren hebben we er gewoon een bij gekocht

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij gebruiken hem ook nog hoor voor onze zoon van 13 maanden. Anders hoor ik hem toch niet als ik beneden zit!
    Ik denk dat ik pas geen babyfoon meer ga gebruiken als hij zelfstandig contact met ons kan zoeken als hij in bed ligt, bijvoorbeeld door bovenaan de trap te gillen Mamaaaaa! :p.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha ja ik denk het ook ;)
    Me vriend zegt telkens dat we dat ding eruit moeten doen... Hij beweerd dat hij haar toch wel hoor.. Nou in de nacht moet ik hem wakker schudden.. Dan hoort hij de babyfoon niet eens :D:D:D hahaha

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Haha ja, mannen kunnen zo heerlijk zorgenvrij zijn.

7. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Wij gebruiken hem alleen overdags als hij slaapt. Dan kan ik zelf ook rustiger zitten anders zit ik volgens mij constant in gekke posities om mijn oren te spitsen. :p Ben ook wel een beetje erg wat dat betreft. :)

Deel Deze Pagina