Tot wanneer gecorrigeerde leeftijd

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Oona, 24 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Ik denk ook sterk afhankelijk van je kindje. Zoals iemand ook al schreef een kindje dat mooi optijd is kan er slechter aan toe zijn dan een kindje die eerder is geboren.

Onze zoon kwam 5.5 week te vroeg en het corrigeren hoefde eigenlijk niet. Betreft sprongen was hij precies op de tijd dat hij geboren was terwijl dat normaal in gaat vanaf uitgerekende datum. Hij was ook vlot met alles

Betreft eten hebben we bewust gekozen om over die 6 maanden te gaan. Dus wel de uitgerekende datum.

Ondertussen ruim 4 en groeit als kool en blijft vlot met alles.

2. maliro

maliro Niet meer actief

Het ligt idd ook aan het kindje denk ik.
    Mijn zoon is maar 5 weken te vroeg gekomen maar was er slecht aan toe. Qua groei en prematuur gedrag liep hij gelijk met kindjes die met 32 weken waren geboren, zoon kreeg er ook nog een hartstilstand overheen.

Mijn dochter is keurig a terme geboren, met 38.1 ze was echter wel dysmatuur en toonde nog veel prematuur gedrag. Ze was ook wat later met alle motorische mijlpalen. Maar nu 8 en 6 jaar later merk je er weinig meer van.
    Mijn zoon is nog steeds klein (122cm) dus het zal -achteraf gezien- ook aan zijn genen liggen denk ik.

Deel Deze Pagina