Kennen jullie dat, ben je lekke vrij, dat je kindje dan bijna standaard besluit om dan vroeger wakker te worden? Hier is het bijna altijd raak, als ik vrij ben, dan wordt Quinn vroeg wakker. Ik weet niet hoe hij het iedere keer weer voor elkaar krijgt, maar hij doet het wel. Vanmorgen was het ook weer 5.45. Daarbij is Quinn ook 9 van de 10 keer ziek als ik vrij ben, zoals nu ook het geval. Hij is flink aan het hoesten, verkouden, benauwd ect. Waar zit toch die sensor van hem, en hoe zet ik hem uit. Ik ben zelde uitgerust als ik vakantie heb gehad!
ja als ik moet werken moet ik haar rond 7 uur wakker maken. Maar vandaag vrij en om half 6 was het al feest... nou ja van het weekend mag mijn man eruit!
Hier is het zo als we een keer ergens vroeg moeten zijn dat de dames dan ook maar even beslissen om uit te willen slapen als gevolg dat ik ze wakker moet maken en met 2 chagerijnige tantes zit. terwijl ze anders om 7.30 wakker worden roos die maak ik dan ook nog 9 van de 10 keer om 8.30 / 8.45 wakker
Oh hier ook hoor. Ik zou wel een tv op de slaapkamer willen, zodat ik nog een half uurtje kan snoozen, maar ergens in mijn geweten is dat ook geen oplossing...
ook hier hetzelfde verhaal,normaal als ze naar de psz moet en ik moet werken,krijg ik haar met moeite om 7 uur uit bed en zoals vanmorgen , we beiden vrij waren,is mevrouw gewoon om half 7 klaarwakker haha,maar meestal vraagt ze mij of de tv op haar kamertje aan mag,dan kan ik het als ik wil altijd een anderhalf uur rekken maar meestal ga ik er wel uit hoor,vindt het dan ook wel heel zielig , wakker is wakker toch? vind het dan ook niet erg,maar op het moment heb ik echt moeite om eruit te komen