hier kreeg hij helemaal geen papfles. na verschrikkelijke zoektocht naar een fatsoenlijke speen hem gewoon met een lepeltje pap gegeven. voor zijn eerste verjaardag kreeg hij savonds geen pap meer. hij at genoeg savonds dat die behoefte er niet was.
Vond je niet fel hoor. Ach en wat is slecht, een slechte nachtrust is nog slechter, voor jou en de kleine! Poets zijn tanden dan goed in de ochtend in de middag en gewoon voor het slapen, dan daarna maar de fles, zijn ze in ieder geval wel goed schoon. Weet je, normaal wordt er ook 2x perdag gepoets, ochtend en avond, en dan zit er ook heel veel uren tussen, dus of het nou in de nacht is of overdag.
Mijn zoontje heeft dat asociaal lang gehad. Hij was een slechte slaper dus kreeg hij een papfles mee naar bed totdat hij ongeveer bijna 3 was. Hij vond het heerlijk, maar ik ben blij dat hij daarvan af is want het is natuurlijk vrij slecht voor de tanden. Gelukkig heeft hij een bek met mooie tanden
Hier heeft hij helemaal geen papfles gehad. We konden geen speen vinden waardoor hij fatsoenlijk pap kon drinken. Hij wou ook al snel van een lepel eten, dus met een maand of 6 at hij gewoon met de pot mee. Met zo'n 8 maanden kreeg hij helemaal geen fles meer.
Hier bij beide kinderen geen pap. Mijn zoontje lust het niet en mijn dochtertje heeft het gewoon niet nodig. Slaapt vanaf ze een maand of vier is de nacht door en heeft daar nooit pap voor nodig gehad. Mijn zoontje krijgt 's avonds nog een melkfles. Mijn zoontje houdt heel erg van routines (af en toe vraag ik me af of hij daar niet een beetje in doorslaat) en als hij 's avonds zijn melkfles op heeft gaat hij bij de trap staan en wil hij lekker naar bed. Ik wil hem die routine niet afnemen omdat ik zie dat hij zich enorm veilig voelt bij bepaalde routines. Eén keer op een dag een fles die in een paar minuten leeg gaat lijkt me onmogelijk dat dat slecht is voor zijn tandjes. Speen hebben mijn kinderen al niet meer vanaf ze drie maanden waren en duimen doen ze ook niet. Zodra mijn zoontje zijn fles krijgt gaat hij lekker op de bank tegen ons aanleunen en zakt er vanalles van zijn schouders. Hij wordt er echt rustig en rozig van. Ik zie geen enkele reden om hem dat af te nemen.