tot wanneer gingen/gaan jullie alleen weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Meiden bedankt, ik ga toch gewoon maar even naar oma en leg zo'n bedzeiltje op de autostoel. Vorige keer begon mijn bevalling met vruchtwater, maar goed dat wil natuurlijk voor deze keer niet veel zeggen ;)

Verder heb ik absoluut niet het idee dat er iets van een bevalling aan zit te komen binnen nu en 24 uur...

bloem86, wat ongelooflijk dat er niemand te hulp schoot. Echt mijn mond valt ervan open!

2. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nja wat komt dat komt.. ik ga overal nog naartoe ook alleen en als e moet bevallen njaa je hebt je mobieltje haha

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ga nog wel alleen weg hoor anders zit je helemaal opgesloten vorige week ben ik naar het dorp gelopen in mijn eentje( 15 min heen 15 min terug en dan de tijd in het dorp zelf nog)

zelf zou ik graag nog naar mijn opa en oma gaan maar dat mag niet van vriendlief is ook wel 2,5 uur heen en 2,5 uur terug

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doen inderdaad. Zelf ga ik ook nog gewoon alleen boodschappen doen of even eropuit. Maar ver weg of buiten mijn eigen woonplaats gaan we eigenlijk niet meer, dat durven we niet meer aan. Morgenavond willen we misschien nog even samen uit eten, gewoon nu het nog kan.

5. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Tot de laatste dag ging ik nog in mn uppie weg. Geen 100 km verder weg of zo maar 20 minuten deed ik wel.

6. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik ben morgen 34 weken zwanger en ik doe gewoon alles nog! Rij zelf ook auto en voel me juist fijn dat ik daardoor nog zo mobiel ben. Over 2,5 week is mijn vader jarig en daar ga ik ook gewoon met mijn zoontje naartoe, zal dan 36,5 week zwanger zijn. Ik verwacht niet meteen spectaculaire weeën om de 3 min. Vaak bouwt dat toch op. Van de eerste tot 42 weken gelopen, toen heb ik wel veel binnen gezeten. Was ook winter en sneeuw enzo. Maar achteraf duurde het daardoor allemaal veel langer!

7. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik blijf echt niet thuis over paar min vertrek ik ook naar leipzig lekker 6 uurtjes reizen njaa komt allemaal wel goed

8. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ikzelf ga geen uren meer rijden, maar kleine stukjes wel hoor, anders komen de muren op je af in huis!

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Alleen tot 37 weken. Omdat ik klein ben, kom ik niet meer met mijn voeten aan de pedalen van de auto. En anders zit mijn buik in de weg. Dat is ook de enige reden, want verder zie ik het probleem niet.
    Gisteren in de stad laten afzetten en rondje door stad gelopen alleen. Boodschappen doe ik met mijn schoonzus (kan die fijn de zware dingen tillen :D).

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Ik persoonlijk zou het gewoon doen maar je moet jezelf er goed bij voelen. Ik ging met 41 wk en 4 dgn gewoon nog overal heen. Tenminste niet 80 km alleen rijden met de auto maar verder wel gewoon. Was m'n eerste, had lang verlof en man was werken, had echt geen zin om te zitten wachten.
    Ben met 41 wk en 5 dgn bevallen dus wellicht had die laatste dag actie nog wel effect ook ;)

11. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier van de week ook nog een paar keer alleen met de auto weg geweest, wel kleine stukjes (zo'n 10 min). Vorige keer met precies 37 wk bevallen maar ik ga het echt niet afwachten. Ga alleen niet langer als een half uur meer rijden maar ook omdat ik dat zelf niet prettig vind. Wandelen doe ik ook nog geregeld en ook naar de winkels. Vorige keer zijn mijn vliezen als eerste gebroken maar ja, dat zegt niets over nu en anders dan breken ze maar.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben bij de eerste ook nog gewoon weg gegaan en alleen met de auto op controle geweest bij de vk met 39+4 weken.
    Nu begin ik gewoon wat moeite te krijgen met mijn buik om in en uit de auto te komen. Maar dat zal dan hetgene zijn dat me op het laatst tegen zou houden om nog alleen met de auto weg te gaan :)

Wat ik trouwens wel deed was even een zeiltje op m'n stoel leggen mochten mijn vliezen breken onder het auto rijden. Dat zou wel zonde zijn natuurlijk hihi :p

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    Ik ben bij beide kids ruim overtijd gegaan (42 en 41+5), ik heb al die tijd nog auto gereden etc, zou me anders toch heel erg verveeld hebben. 20 minuutjes kan toch makkelijk joh, de kans dat de weeen ineens zo erg worden dat je niet meer kunt rijden in die 20 minuten is wel heel erg klein en zelfs al zou dat het geval zijn, auto aan de kant zetten en de ambulance bellen of iemand die je op kan halen.

14. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik deed ook alles nog, met de hond ver wandelen, naar het centrum om wat kleine dingetjes te kopen... Als je vanaf week 37 tot na de bevalling niet meer alleen weg kan, zit je met een beetje pech ruim een maand thuis te wachten!

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ga zo lang ik me goed voel ook gewoon de deur uit hoor.

Ik merk alleen dat ik niet zo geconcentreerd meer ben in de auto als voorheen. Dus ik zal geen 2 uur meer in de auto stappen naar de andere kant van nederland. Maar max 30 min of zo.

Dus als je je goed voelt, waarom niet ??

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

toen ik 40+1 was ben ik nog in mn eentje naar mn zwager gegaan, 50 km enkele reis. Ik ben met 40+2 bevallen.

Ik dacht maar zo, zo'n kind is er niet zo maar, als er iets gebeurd bel ik wel iemand die me komt halen.

17. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik ben tot de dag voor de bevalling nog erg actief bezig geweest en weg geweest. Wel bleef ik in de buurt, maar dat kwam omdat mijn kindje niet was ingedaald en dan moet je zo snel mogelijk plat liggen als je vliezen breken. Maar dat heeft mij niet echt tegen gehouden om weg te gaan. Doen waar jij je goed bij voelt!

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou ik ben inmiddels weer terug van mijn oma en heb ook nog even wat spulletjes gehaald in het winkelcentrum. Niks gebeurt hoor hihi.

19. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Apart dat mensen het onveilig vinden! Lijkt me dat iedere vrouw zelf kan inschatten of ze zich er veilig bij voelt.
    Ik rij nog prima overal heen binnen dertig mimuten van mijn huis.
    Verder doe ik niet, concentratie is toch minder en ben sneller vermoeid.

Juist omdat ik, op een rustig tempo, nog vanalles doe heb ik het idee dat ik geniet van mijn verlof en niet letterlijk thuis op de wachtbank zit!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik rij geen auto meer op advies van de gyn. Maar dat heeft er mee te maken dat als ik een harde buik krijg ik vaak helemaal naar word in mn hoofd en het soms ook zwart word voor mn ogen, dus ik vertrouw mezelf niet meer. Bij daniel wel nog gewoon tot het eind gereden.

Deel Deze Pagina