Tot wanneer groeien jouw borsten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bellabelly, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    De hele zwangerschap door en na de bevalling ook nog een poos

2. Bellabelly

Aug 18, 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam

Yes! There is hope, haha:p

3. DNA86

DNA86 Actief lid

Nov 25, 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik zit nog steeds met mijn B cup. Ze zijn misschien iets voller geworden, maar ik draag nog steeds dezelfde bh's als vroeger. Ben benieuwd of ze nog gaan groeien als ik eenmaal borstvoeding geef. Ik durf nog geen borstvoedingsbh's te kopen omdat ik dus geen idee heb wat ze gaan doen.

4. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Die van mij moeten nog beginnen haha.. Vind het niet erg.. Mijn B/C'tje bevalt me wel.. Maargoed, wie weet :p

5. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorheen een B en nu gaat ik al echt naar een D denk ik !!
    Oeps manlief vind het overigens totaal niet erg...ik daar ik tegen hahah hoop dat het wel nu een beetje stil gaat worden met dat gegroei haha

6. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,363
    1,416
    113
    Female
    Oost-Groningen
    Hier precies hetzelfde. Ik heb normaal (als ik niet zwanger ben) een vrij tenger postuur met dito borsten. Bescheiden B-cup. Inmiddels, ruim 13 kilo verder, ben ik overal wel aangekomen, maar die borsten passen nog steeds in mn B-cup. Zijn wellicht ietsjes voller, maar that's it. En uitgerekend op mn borsten (het enige lichaamsdeel dat dus niet flink is gegroeid) krijg ik beginnende zwangerschapsstriemen... ;) Logisch...

Ik koop ook pas voedingsbh's als ik ben bevallen en de bv op gang is. Dan zie ik wel op wat voor cup ik uitkom. De D's en E's die me hier in dit topic om de oren vliegen, klinken veelbelovend! :D Stiknieuwsgierig hoe dat staat bij mij, n flinke C-cup... :p

7. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ga ook pas BH's kopen als ik bevallen ben.
    Geen idee of ik nog wat groei namelijk.
    Ben nu ongeveer een halve cupmaat gegroeid ofzo? Als 't al een halve cupmaat is haha.

Share This Page