haha, hier weer iemand die niet kan wachten met testen... wanneer gingen jullie testen? hoeveel dagen na de positieve ovulatietest testte jij zwanger?
Ik had op 15 mei een positieve ovulatietest en op 27 mei een positieve zwangerschapstest! En het streepje was meteen erg duidelijk! Mijn NOD was 30 mei, dus zat een paar dagen ervoor. Succes!
12 november 2007 werd ik ongesteld 30 november de dag om te klussen (mijn verjaardag hihi) 16 december knal positieve test 23 augustus 2008 kleine geboren dus 30 november 2007 heb ik het mooiste verjaardagskado ooit gehad!
9 dagen later! Gisteren!!! Wel nog een licht streepje, vandaag wel al duidelijker, maar zit nog voor NOD, dus hier ook nog ff afwachten!
ik heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt, maar een zekere eisprong gehad op 26 mei (2 dagen daarvoor Pregnyl gespoten en op datum van eisprong inseminatie gehad) Daar dus zeker zwanger van geraakt! (zie banner) Ik heb gisteren, precies 14 dagen na IUI positief getest. Heel erg 'positief', want het kruisje van de CB-test kwam al direct tevoorschijn. Waarschijnlijk kon ik dus eerder testen, maar dat durfde ik niet. Succes iedereen!
Wij hadden 13 mei een . Op 27 mei heb ik positief getest. Ging er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger zou zijn, aangezien het de 12 keer daarvoor ook niet raak was. Dus deed ik een test op NOD om mezelf ervan te overtuigen dat ik niet zwanger was (dan kom ik de dag beter door dan elk uur naar het toilet rennen om te zien of ik al ongi ben...). Maar toen bleek het dus raak! De volgende dag nog een digitale test herhaald, en inderdaad, er stond zwanger. Groetjes, Mama in spe.
Ik had 8 november een positieve ovutest toen meteen geklust en daarna op vakantie. Ik wachtte toch 14 dagen omdat je na 14 dagen na eisprong ongesteld wordt als je niet zwanger bent. Dagen tikten door en heb 21 november positief getest.
zelf ook maar even reageren dan! 14 dagen na de smiley heb ik getest (nog wel 3 dagen voor mijn NOD) en... zwanger!!!