moet even klagen over de esptit infinety

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Es1981, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik heb een kinderwagen van esprit. Een jaar geleden gekocht bij de v&d, echt geen goedkoop ding.
    Ik gebruik hem nu 8 maanden, en heb inmiddels al een keer een nieuw voorwiel gehad en al een keer een nieuw onderstel, omdat het niet goed functioneerde.
    Nou liep ik gister naar de stad, valt mijn voorwiel er ondervandaan :x , Schrok me kapot, die hele kinderwagen kantelen, Lotte schrok zich ook kapot natuurlijk, maar goed, ik probeer dat wiel er weer in te drukken, mist er een pen en een bout, :evil: .
    Maar zo en kwaad als het ging er in gedaan en weer heeeel voorzichtig terug gelopen :( , 15 minuten, om mijn andere buggy te halen.
    Ben echt zo boos. Ga maandag langs en hoop dat ze mijn geld terug geven, ga echt een andere wagen kopen (iemand nog advies ;) ).
    Ik hoef echt geen nieuwe esprit meer. Maar hoop dat ze nog mijn geld teruggeven.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wat is niet duur? De Esprit wagen die ik ooit heb zien staan (weet niet welke dat was) was juist goedkoop in mijn ogen. Natuurlijk is ieder zijn/haar budget weer anders maar helaas is het wel zo dat de echt dure wagens wel langer mee gaan dan de goedkopere als ik zo de verhalen lees (nee geen eigen ervaring, want de mijne is pas 2 maanden in gebruik)

Maar dan nog hoort zo'n ding toch wel een fatsoenlijke tijd mee te gaan. En denk dat je er nog fabrieksgarantie op hebt. Succes met claimen en anders even je rechtsbijstand (als je die hebt) inschakelen of de rechtswinkel.

Groetjes Daphne

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik zou me rot schrikken en vind dat zoiets niet mag gebeuren hoor! Echt slechte kwaliteit, terwijl esprit normaal wel goede kwaliteit is! Ik wens je veel succes!

Liefs kiss

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hoe is het afgelopen?

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn zus heeft dit gehad met de adventura of zoiets, en al verschillende keren ging het voorwiel ervandoor. na hem zelf verschillende keren er terug opgezet te hebben is ze ook maar terug naar de winkel gegaan en daar werd het gratis gemaakt wat natuurlijk logisch is. ik heb maar besloten om deze wagen niet te kopen en heb inplaats van 350 wat me budget was uiteindelijk 800 euro totaal uitgegeven voor de guinny buzz

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dure wagens hoeven niet altijd beter te zijn hoor. Ik had eerst een Quinny en daar ging vanalles aan kapot, nu heb ik een bebiesfirst en daar is nog niets aan kapot gegaan.

7. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja de prijs zegt niet altijd iets over de kwaliteit.. Een vriendin van mij heeft de buzz nu 3 maanden en heeft ondertussen ook al een nieuw onderstel gehad omdat er van alles aan kapot was..

8. Es1981

Es1981 Actief lid

Ben terug geweest, kreeg in eerste instantie maar 60% van het bedrag terug :s, nou daar ging ik dus niet mee accoord, heb nu alles terug gekregen :)

Deel Deze Pagina