1ste verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lili20, Jul 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden.

hebben julllie nog leuke ideeen voor mijn dochter haar eerste verjaardag. vind het zo moeilijk.
    ze heeft al een loopstoel en loopauto. en een karretje waar ze achter kan lopen.

2. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Tess krijgt de Little people boerderij! Dit schijnen ze helemaal fantastisch te vinden en kunnen ze nog lang mee bezig blijven!

3. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    daar heb ik nog nooit van gehoord...haha misschien als ik het zie

4. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Little People is een merk met een soort speelpoppetjes, heel erg leuk!

Misschien voorleesboekjes, cd's of dvd's, waardebonnen van de Hema/andere kledingwinkel die je leuk vindt?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De boerderij van Little People is inderdaad erg leuk. Mijn zoontje heeft een schommel gekregen (toen voor binnen, hangt nu in de tuin) en veel boekjes en puzzels.
    Ach, het papier is toch leuker op die 1e verjaardag hahaha

6. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben een smart trike fietsje gegeven en wat ze van mn ouders kreeg vond ik eigenlijk nog leuker, een rieten poppenwagen.

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb via ebay een little people boerderij op de kop getikt... Gijs speelt er op zijn manier mee..
    Ook heeft ie de little people trekker, daar is ie regelmatig mee op pad..

Ieter met knopjes waarbij er dan lichtjes gaan branden of geluiden/muziek begint is volgens mij ook wel erg leuk..

Duplo vind ik ook wel leuk...

Ik neus wel eens op intertoys en bol.com vind dat daar t speelgoed wel goed is ingedeeld op leeftijdscategorieën.. en dan zoekt t wat makkelijker..

8. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,045
    453
    83
    Female
    Boerderij van Little People is ook hier een groot succes! Duplo begint ze nu pas beetje leuk te vinden en ze is bijna 1,5 jaar.
    Pop is ook leuk (ze is een echte poppenmoeder en heeft haar "beebie" flesjes, kusjes, knuffels en kamt haar hoofd) of een poppenwagen. Wat ze hier ook leuk vindt is een xylofoon en dingen die geluid maken (babylaptop etc).

Share This Page