Niet ongesteld/negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovely83, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #1 Lovely83, 23 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2009
    Hoi meiden,
    Ik weet niet waar ik dit onderwerp het beste kan plaatsen dus zet hem even in de lounge.
    Ik heb afgelopen zaterdag mijn laatste pil genomen en ben nog steeds niet ongi. Heb gisteren een test gedaan die geeft negatief aan.
    Maar nu zaten mijn partner en ik net te bedenken, dat we in week 2 eigenlijk helemaal geen sex hebben gehad.
    Vorige maand heeft het ook 3 dagen geduurd voordat ik ongi werd, terwijl ik normaal de dag naar de laatste pil het al ben.
    Zou het zo zijn dat mijn cyclus door de war is?
    Moet ook zeggen dat ik na week 2 ontzettend in de diaree ben geweest denk wel een week lang, kan het zijn dat mijn ongi daarom uitblijft?
    Ga morgenochtend zoiezo nog een keer testen, maar het lijkt me gewoon sterk dat ik zwanger ben terwijl we niks hebben gedaan?
    Groetjes Liset

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk dat je onderwerp op de verkeerde plaats staat ;)

Maar je zou ook je eisprong kunnen hebben in week 1 of in week 3. Niet iedereen heeft het in week 2.
    Bij mij duurt het 5 dagen voordat ik ongesteld wordt na de laatste pil.
    Gewoon nog ff afwachten....alhoewel dat soms erg moeilijk kan zijn.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb mijn eisprong altijd op dag 13, maar dit is verschillend. Ik ben een van de gelukkigen (of niet) die het voelt.
    Je onderwerp staat niet op de goede plek, de lounge is voor alles behalve zwanger worden, zijn, en bevallen :D

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    haha jah weet dat ie niet echt hier thuis hoort, maarja vind hem ook niet echt bij NOD horen, omdat ik niet een kinderwens heb dus vandaar even hier.
    Ik voel mijn eisprong ook altijd en weet dat ik hem in week 2 gevoeld heb. Heb dan vaak een soort van buikpijn.
    Nou ja we gooien er nog maar een testje tegen aan 1 deze dagen en wachten het af.
    Vraag me af, dat als je ziek bent geweest dit je lichaam ook door de war kan brengen? Waardoor je ongesteldheid uitblijft?

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik neem altijd vrijdag mijn laastste pil en wordt dan dinsdag of woensdag ongesteld, het is volgens mij nooit meteen de dag erna, dat vind ik wel erg snel.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bij mij is het vrijwel altijd de dag erna in de avond dat ik ongi word.
    Ik ga morgenochtend nogmaals testen.Word er een beetje gestrest van.
    Met name het idee als ik toch zwanger blijk te zijn mijn meissie word volgende week 1 jaar en dat er dan nog 1 onderweg is.
    Begrijp me niet verkeerd zou er natuurlijk harstikke blij mee zijn, maar het komt dan ontzettend onverwachts.
    Maar vind het nu al ontzettend druk met m'n 2 kids en m'n werk het benauwd me gewoon ontzettend.

Deel Deze Pagina