Hoi meiden Even een vraagje;het laatste flesje voor het slapen gaan,geven jullie die zelf of houdt de kleine de fles zelf beet. zoals je ziet is tara net 1 jaar geworden,maar ze vindt het wel erg makkelijk als mama de fles nog geeft. Ik zelf vind dit helemaal niet erg,maar goed ze moet het natuurlijk wel zelf leren. gr linda
Waarom moet ze zelf leren haar flesje vast te houden als ik vragen mag? Er is toch niks lekkerders dan je meisje lekker op schoot te nemen en haar flesj voor haar vast te houden. Gewoon lekker samen genieten van het intieme moment voor het slapen gaan? Een beker voor overdag, dat snap ik dat ze die zelf moet leren vast houden, maar het flesje vind ik niet nodig hoor . Hier houden wij de fles vast, ze hebben een tijdje gehad dat ze het zelf echt probeerde, maar dan nog hielden wij hem altijd ook vast. En dat gebeurd nu nog steeds. Degene die de fles geeft houd 1 hand aan de fles en de kleintjes houden de fles vast met 2 handen of friemelen aan je kleren/in je nek/aan je gezicht . Liefs, Hanneke!
Ja daar heb je natuurlijk ook gelijk in,vind het zelf ook wel lekker als ze nog zo bij me zit en ik geef de fles haha. Bij de beker voor over dag lukt het nog voor geen meter,ze begrijpt wel hoe ze moet drinken,maar kiepert hem zo om haha!
Achja, dat omkieperen van de beker zou ook vanzelf met oefening wel een keer goedkomen, dat snappen ze hier ook nog niet hoor . Ik denk maar, tegen de tijd dat ze 18 zijn snappen ze het wel . Maar ben wel benieuwd wat andere mama's over die fles zeggen eigenlijk ! Haha!
Ja ik ook wel,je hoort zoveel verschillende verhalen over hoe je het het beste moet doen,je gaat soms gewoon aan je zelf twijfelen . maar goed ik doe het gewoon lekker op mn eigen manier,dat is natuurlijk het belangrijkst haha!
Vind ik wel! Zo doe ik het ook, alleen sta ik wel geregeld open voor meningen van hoe een ander het doet. Zo ben ik door iemand hier op het forum met ruim 10 maanden begonnen met brood , anders had ik daar misschien wel nog langer mee gewacht .
Ja tuurlijk,daar sta ik ook wel open voor,anders was ik ook veel te voorzichtig geweest met bepaalde dingen. Brood geven vond ik in het begin echt doodeng,haha.Af en toe bleef ze er gewoon in hangen,gelukkig is dat nu voorbij!