Autostoel Karwei

Discussie in 'Verzorging' gestart door MvYenE, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo!

Heeft er hier toevallig nog iemand de auto van de Karwei gekocht??
    Ik werk daar en zag ze voor 25 euro dus dacht oh dat is heerlijk goedkoop en zag er ook goed uit.
    Maar toen we ze in de auto wilden zetten bleek het toch niet zo'n goede kwaliteit!!
    Je moet de riem met zo'n rood plastic clipje vastzetten maar dat ding breekt gewoon over!!!!!:x
    Bij de 2e autostoel heb ik het geprobeerd omdat ik dacht dat mijn man miss te hardhandig was maar bij mij gebeurde het ook...
    Nu is de autostoel dus onbruikbaar..

Oh en dan nog een vraag, weet iemand of het altijd met zo'n clip is bij de autostoelen vnaaf 15 kilo? Of is het met een ander systeem?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou als t overbreekt dan zou ik het meteen melden en die stoelen uit de winkels laten halen! Als t al niet breekt als je de stoel installeert dan breekt t mss wel als je een ongeluk krijgt.

Ik heb zelf een vanaf 15kilo stoel maar geen klipjes ofzo. Gewoon met de riem vast

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja idd daar had ik nog niet eens aan gedacht!! Morgen maar even melden...

Dan maar op zoek naar een autostoel zonder die clipjes! Ze bestaan dus wel :)
    Thnx voor je reactie!

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik heb ff de folder erbij gezocht ( het is toch de stoel uit folder 9 t/m23mei??) als dat de goede is dan hoef je die niet vast te zetten. Zodra je kindje er inzit en je de gordel om je kindje heen doet staat het stoeltje ook vast. Bij andere stoeltjes zet je eerst het stoeltje vast met de gordel en het kindje zet je dan vast met de gordels van het stoeltje. Mss heb ik de verkeerde stoel voor me hoor, heb je mss een foto zodat we zien welk klipje je bedoeld en welke stoel het is.

Groetjes Kim

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Zit er geen handleiding/bevestigings-beschrijving of iets in die geest bij.. Daarin zou toch moeten staan hoe je de stoel goed gebruikt?

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb ze inmiddels teruggebracht...

Kim, het is idd die uit de folder wat je zegt. Maar het gaat me niet erom dat de stoel vastzit maar mijn zoon. Als ik die clip niet gebruik kan hij zo naar voren kiepen he.

Annemarie, ik heb het inmiddels gevonden in de beschrijving en daar staat in dat voor kindjes van 15 tot 18 kilo die clip gebruikt dient te worden.

Thnx voor jullie reacties! Ga nu op zoek naar een andere stoel!

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina