Ik heb een dochter en een zoon. omdat er zoveel topics zijn over meisjeskapsels ben ik bennieuwd naar jullie jongenskapsel. Ik twijfel tussen kort of een beetje langer. wie o wie heeft er leuke foto's zodat ik kan spieken
Ik weet niet hoe ik via de ipad een foto moet uploaden, maar mijn zoon heeft een soort hanekam, klinkt een beetje aso/ordi maar het staat hem super gaaf, echt een stoer binkie met zn haar!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52714-albums10417-picture62058.jpg weet niet of de foto zichtbaar is.mika zijn haartjes beginnen nu goed te groeien.
Onze zoon heeft enorm stug haar, doe er gel in wat heel stevig moet zijn maar het zakt steeds naar beneden. Onze zoon heeft het kort, de ene keer stekeltjes de andere keer een hanekam. Ben benieuwd of er meer jongetjes zijn met enorm stug haar en wat voor kapsel zij dan hebben.
Dit is onze knul met zijn kapsel. We gebruiken nu nog zwitsal gel, maar binnen 5 minuten stort alles in elkaar. Welke gel gebruiken jullie?
Hier ook lekker stekels of kuif voor onze jongste van 18 maanden. Gebruik hier gewoon de gel van papa. Volgens mij van loreal zo een lichtblauwe tube. Blijft gegarandeert staan
Leuk topic!! ben ook aan het twijfelen of ik het langer laat groeien bij hem. Nu heb ik het al 2x met de tondeuse gedaan, maar doe er ook niks in (10 maanden). het blijft ook niet omhoog staan met de gel die ik heb, dus vind de vraag van gwenolyn een goeie
leuke foto's dames! mijn zoontje kan alleen nog een hanekammetje want heeft alleen bovenop het meeste haar. Ik zal er straks een foto van maken (slaapt nu) hoe het nu is maar weet niet wat ik op later termijn zal doen. zwitsal blijft idem hier ook niet zitten, straks idem een gel van papa erin doen
Ons zoontje heeft een flinke bos haar met een grove krul erin. Op de foto is hij ongeveer 6,5/7 maand. Daar kon ik het nog met kruidvat haarlotion een beetje in model krijgen. Inmiddels is het weer wat langer en zakt het toch wel wat in... Maar ik ben allang blij dat hij goed wat haar heeft... Misschien echte 'papa'gel eens proberen
Dennis is een soort van Polletje Piekhaar... haha! Het staat soms echt alle kanten op, maar ik vind dat juist wel leuk. Een beetje warrig, past wel bij hem. Kort haar (stekeltjes of hanekam of zo) bij 'm wil ik nu nog niet, ik vind hem het langere nog te leuk staan. Hier 2 foto's, op de eerste waren we allebei net naar de kapper geweest (maandje geleden) en zit 't nog wat tè netjes, de tweede is van gisteren;
Hier groeit het zoals het groeit, het wordt nu steeds dikker en lijkt een beetje op het haar van het jongetje hierboven We willen het wat langer hebben omdat we stekeltjes of een hanekammetje bij een baby/dreumes niet zo mooi vinden.
Kapsel van Dennis lijkt héél erg op het kapsel van mijn zoon Is door de kapster hier een beetje in moel geknipt zoals het haar uit zichzelf al een beetje valt. Vind dit kapsel nu nog zó leuk staan, dat de stekels nog wel op latere leeftijd komen
Zo te lezen kan ik dus rustig de gel van papa gebruiken Ander modelletje kan ik er nog niet in doen. Hij heeft alleen een plukje bovenop zijn hoofd, en verder nog erg weinig. Over het algemeen doe ik niks in zijn haren, en laat ik het gewoon "puur natuur", maar soms vind ik een hanenkam wel erug leuk.
hier inmiddels een kleine die al 5 x naar de kapper is geweest, moeilijk in model te krijgen piekt alle kanten op