Een paar dagen voor zijn eerste verjaardag hebben we hem de kamer uit gezet! Eindelijk.... Eigenlijk stond hij er voor de visite, want sinds mijn zoontje kon kruipen wilde hij niet meer in de box.
ik dup ook. ik denk dat ik hem laat staan omdat hij er soms heerlijk in kan spelen en als ik hem even zat ben en zijn wereldje even tijdelijk wil verkleinen met boekjes/speeltjes dan kan dat. Ik denk er zelfs over om de box straks te gebruiken voor hem als zijn zusjes in feb geboren gaat worden. heeft hij nog even een eigen plekje en kan ik makelijker iets doen, zonder dat hij 'los' loopt. maar goed, misschien ga ik nog vn mening veranderen...
Ik stond pas op het punt om hem weg te halen, aangezien ze er niet zo vaak meer in zit. Maar ja, over 4.5e maand verwachten we uk nr.2 en dan hebben we m weer nodig! Bovendien is de box nog wel handig voor als dochterlief iets te ondeugend aan het doen is....
Bij zoonlief is ie blijven staan tot 18 maanden en we gebruikten 'm ook bijna dagelijks. Zoonlief vond het heerlijk om even tot rust te komen (en wij vonden het wel handig zo af en toe) Bij dochterlief is ie met 14 maanden afgebroken.. heeeeel soms mis ik 'm als ze bijvoorbeeld tijdens het eten zit te brullen maar gelukkig is dat maar heel zelden.
Hij staat hier ook nog, Simone vind het af en toe gewoon lekker om daar rustig te spelen. Oma (gastouder) heeft er ook een staan waar ze 's morgens altijd even rustig wakker mag worden. Geen idee waneer we hem weg gaan doen....
bij mijn dochter tot 20 maanden. Zat ze wel eens in tv te kijken. Ik had hem meer nog staan omdat ik hoogzwanger was en hem niet weg wilde zetten en weer terug wilde halen maar ze wilde er zelf af en toe in. Toen mijn zoontje kwam ging hij omhoog (de dag dat we thuis kwamen uit het ziekenhuis ) en toen kon ze er niet meer in. Nu klimt ze er af en toe zelf in (2,5 jaar) om samen met mijn zoontje te spelen of om de muziekmobiel (die ik onlangs trouwens weggehaald heb) aan te doen voor hem. Ik denk niet dat ik hem hier zo lang nog laat staan. Een paar maandjes nog en dan gaat dat ding de deur uit.
Hier gaat ie vandaag uit elkaar. De keren dat ze erin gezeten heeft is echt op 2 handen te tellen . Als baby vond ze het maar niks en nu ook nog steeds niet. Dus miss dat er baby nr 2 ooit niet eens een box komt. Gebruik dan wel weer me draagdoeken .