Tot wanneer in de zwangerschap alleen onderweg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gember, 10 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Haha die arme vriend van jou! Mijn vriend heeft aangegeven ook liever niet te hebben dat ik alleen zo ver weg ga. Dat had ik helemaal niet verwacht van hem. Ik vind t ook behangrijk hem daar in te horen. Hij staat al zo aan de zij lijn omdat het allemaal in mijn lijf plaats vindt... Zo heeft hij toch ook invloed.

Maar anderhalf uur fiets na het verliezen van een slijm prop? Waarom? Voor fun of was je echt anderhalf uur fietsen van huis vandaan met 41,5? :eek::D

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik zou doen waar jij en je man zich goed bij voelen. Iedereen en iedere bevalling is anders. Als je binnen een uur bevalt dan is thuis nog te ver weg van het ziekenhuis zeg maar.

Wel zou ik ook luisteren naar de mening van je man, als jij weg bent en de bevalling begint daar, kan hij ook een heel belangrijk moment missen.

dus samen overleggen en goed luisteren naar je lijf en gevoel :)

Gember vindt dit leuk.
  3. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Gelderland
    Ja zo ga ik het doen idd! Ben er eindelijk uit :thumup:. Net terug van controle en heb t aan de vk gevraagd. Ze zei dat ik prima met de trein kan gaan, mits ik die ochtend geen buikpijn of onrustig gevoel heb en mijn vriendin me thuis kan brengen met de auto mocht t nodig zijn. Ze zei dat t meer waarschijnlijk is dat ik niet voor 40 weken beval, dat t meer waarschijnlijk is dat ik niet binnen anderhalf uur beval en dat t meer waarschijnlijk is dat ik de eerste signalen in de nacht of ochtend zal krijgen en niet in de middag. Dat bij elkaar maakt dat ze t een prima idee vindt om lekker naar mijn vriendin af te reizen.

Uiteraard ga ik dit nog wel met mijn vriend overleggen, al denk ik niet dat hij me tegen gaat houden, maar ik wil hem wel te gevoel geven dat zijn mening telt.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Jongste tot 40+4 toen liep nog te winkelen 30 min bij mijn woonplaats vandaan..
    Bevallen met 40+5 in de ochtend :D

5. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik werd helemaal gek van het wachten, wou echt heel graag even iets leuks doen, dus vandaar haha ;). Daarna nog bij de plaatselijke kringloop rondgewaggeld. Wij hebben een elektrische bakfiets, dus dat scheelt in hoe zwaar het is lol.

6. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Gelderland
    Haha! Nou fijn dat dat goed is uitgepakt toch?

7. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Mijn vruchtwater brak op de rommelmarkt in de middag en midden nacht rond 3 uur ben ik bevallen. 10 dagen te vroeg, gewoon gaan als je je goed voelt.

Ik moest alleen terug rijden en dat duurde ongeveer 30 minuten

8. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Ik ben bij de 2de op de uitgerekende dag met mijn oudste dochter nog naar mijn ouders gegaan. 3 kwartier rijden verderop. Onder het moto: zolang ik nog niets voel. Is goed gegaan

Deel Deze Pagina