Hey meiden, Voor de kerst wil ik graag de Lief! Lifestyle luiertas vragen (die met de koe voorop), maar zou graag weten wie van jullie hem ook heeft en of je er blij mee bent en ook of hij echt wel handig is? Heb nu een heel onhandig ding dus vandaar dat ik graag een andere wil. Groetjes Debzie
Ja, en ben er nog steeds heel erg blij mee!!!! Heb er even over getwijfeld omdat ik het wel veel geld vond voor een luiertas en gebruikte de rugzak die we toch al hadden... maar dit is veel fijner! In de zijvakjes passen de potjes perfect of een flesje zonder de dop. De tas is stevig genoeg dus krijg hem ook met 1 hand open en dicht en kan er goed in zoeken (vind het zo vervelend als een tas steeds dicht valt) Kan er behoorlijk wat in kwijt; doos met luierdoekjes, kleertjes, doekjes, slabbetjes en dan is er nog ruimte om er veel speelgoed bij te proppen En het staat erg mooi bij onze rode kinderwagen
Ik heb hem ook en ook nog steeds helemaal happy mee. Hij is lekker ruim, zitten veel vakken in waardoor je hem heel handig kunt indelen. Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij het commentaar van Haasje83
Bedankt meiden voor jullie reactie! De tas leek mij ook erg handig om de dingen die jullie opnoemen en buiten dat ziet hij er ook wel erg leuk uit Ik ga ervoor!