Tot wanneer in tummy tub?

Discussie in 'Verzorging' gestart door vruchtje24, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Hoe oud was jouw kindje toen hij/zij niet meer in tummy tub paste?

gr vruchtje

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Vruchtje ik heb Tygo in het begin even niet meer in de tummy tub gehad tot er bij babymassage werd gezegd dat kindjes heel lang in de tummytub kunnen dus ben weer begonnen en de laatste keer was met een maand of 6 hij vind het prachtig en zit er dan mooi bij. Ik dacht dat het tot een maand of 9 kon wat ze zei maar dat weet ik niet zeker. ( ik had hem geleend dus hij moest terug daarom niet meer gedaan) Deze foto was toen hij 4,5 maand was.

3. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    mijn zoontje ging er tot ruim 1.5 jaar in, oke hij was niet zo groot maar paste nog makkelijk. Van de week zat ie er weer in en nu is hij al bijna 4 paste nog prima volgens hem....als ze klein zijn vind ik hem niks maar zodra zelf er een beetje in kunnen zitten vind ik het een wereld ding

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Marin heeft vrij lang in de tummytub gezeten. we hadden die van de hema, die is erg groot. (marin ook). Ik ben er mee gestopt toen het water tot aan het plafond zat. hahaha Ze vond het heerlijk!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat ze er nu gewoon zelf in kunnen zitten, ik heb hem alleen in het begin een paar keer gebruikt en vond het echt 3x niks.
    Ga hem toch maar weer eens gebruiken, kijken hoe dat nu gaat.

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier tot 17 mnd

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gebruiken 'm ook nog en Milan is bijna 1 jaar.

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jara is nu 7 maanden en past er nog wel een tijdje in gok ik zo. Of dat gaat lukken ivm het spetteren weet ik niet, Haha!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nou, ik heb het gister geprobeerd, maar dat was geen succes!
    Zn voeten zitten zowat in zn oren, dat lijkt me niet echt comfortabel. Hoe doen jullie dat dan met jullie kindjes? Tot welke lengte/gewicht hebben jullie ze erin gedaan?

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hihi, had je 'm dubbelgevouwen?
    Marin had de pootjes gewoon in kleermakerzit. net als in de baarmoeder.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ mamamarin, ja soort van, haha.. nee geintje, het was wel een soort kleermakerszit, maar zn knietjes komen dan best hoog uit, onderin is echt geen plaats, met zn (dikke ;)) kontje alleen is de onderkant van de tummytub al helemaal vol.
    Thije is ook best groot voor zn leeftijd (8,5 kilo bij 4,5 mnd), maar als ik hier lees dat kindjes van 17 mnd er nog inpassen, dan zou het moeten kunnen denk ik?!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mijn dochter heet tot vorige week in tummy tub gebad..
    ze ging constant met de voeten op het randje leunen.. echt bengelen met de beentjes deed ze niet.. nu lekker in bad kan ze lekker spetteren en schoppen met de benen zoals ze wil.. misschien als ze wat rustiger met de benen word dan zal ik het weer poberen

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Het hangt ook helemaal van het merk tummy af hoor. Die van de hema zijn bijvoorbeeld onderin ook erg ruim. terwijl de originele tummy veel kleiner is. Die hebbenz e geloof ik ook in twee maten

14. Duna

Duna Niet meer actief

Ik wissel de Tummytub wel af met douchen... want in de Tummytub kan ik hem voor me gevoel niet echt lekker wassen. In de Tummytub gaat hij daarom om de 4 dagen... Hij vindt het wel heel lekker en valt ook in slaap in de tub ;)

Deel Deze Pagina