Tot welke leeftijd moet je eigenlijk zo'n hoge factor gebruiken? Mijn dochter is 2, moet ik dan perse factor 50 gebruiken of kan het ook wel lager?
Ik gebruik nog steeds factor 50, zelfs nu voor mezelf. Zekere voor het onzekere nemen en we kleuren toch heel mooi. Ik blijf denk ik ook 50 smeren.
Heb zelf eerlijk gezegt geen idee, maar doe mijn oudste ook gewoon nog met factor 50 hoor! Ga niet 1 potje van 20 en 1tje van 50 kopen, moet toch beide meiden gesmeerd hebben, dus bij mij uit puur gemakzucht allebei met 50. En kan absoluut geen kwaad toch? Smeer mezelf er ook mee in... Waarom zou je een andere factor willen voor je dochter dan??
Waarom zou je dat willen dan? Ik smeer allebei mijn kinderen (4 en 1) allebei gewoon in met factor 50. En dat blijf ik ook doen.
Ik kan je geen antwoord geven! Maar heb een vraag, word je met factor 50 wel bruin? Ik durf nooit in de zon te zitten want verbrand ALTIJD. Dit jaar ga ik lekker op vakantie en heb dus factor 50 gehaald, maar wil dus wel een kleurtje krijgen haha.. Sorry trouwens dat ik jou topic even steel voor mijn vraag
Volgens mij hoorde ik laatst ergens dat het een fabeltje is "hoe hoger de factor hoe minder bruin je word" Onzin dus geloof ik... Zelf in de schaduw gister ben ik verkleurd en mét factor 50 zie ik zelfs het badpak op het lijfje van mn oudste staan
ik smeer bij mijn zoontje van 17 maand met factor 30, ik was 2 weken geleden bij de DA drogist en ik was aan het twijfelen tussen zwitsal en nivea factor 50, toen vroeg de medewerkster of ze kon helpen, en vroeg mij of zoonlief veel in het water zit, ja dat zit hij zei ik, ze zei toen : dan raden wij dit merk (vision) aan, dit is net zo goed als factor 50 van zwitsal en zitsal MOET je elk anderhalf uur smeren, en bij dit merk gaat het op huidtype, heb je een echt hollands jongetje (blond blauwe ogen) dan hoef je 1 keer in de 4 uur te smeren, heb je een donker huidtype maar 1 keer per 10 uur, en het is erg water resistent, dus ik heb die maar mee genomen,
Ik smeer altijd factor 50, ook op mezelf en zowel mijn dochter als ik hebben een lekker kleurtje hoor. Al zitten we niet veel buiten de laatste dagen :S
Ik heb deze vakantie factor 30 voor kinderen van de Etos gesmeerd. Ze verbrand niet, ze wordt heel mooi bruin terwijl ze een hele blanke huid heeft. P.s. tussen 12 en 14 uur gaat ze uit de zon.
Ik ben inmiddels overgestapt op factor 30 met vaker smeren en een UV pakje (lange mouwen en pijpen) voor in het badje. Bij ons werkt dit veel beter omdat ons zoontje veel last heeft van warmte/zonne-uitslag. Met factor 50 kan hij niet meer voldoende zweten. Verder komt hij niet te lang buiten en bij voorkeur alleen in de schaduw buitenspelen.
Ik smeer Batuhan ook in met factor 50. Zal dit ook blijven doen ook als hij ouder is. Beter een hogere factor dan dat hij later verbrand.
Gezien het feit dat mijn zoon mijn huidtype heeft (=wit) ga ik ervan uit dat hij net zo snel zal verbranden als ik, dus zal ik hem zolang ik er iets over te zeggen heb insmeren met factor 50. Word je ook prachtig bruin mee; je verbrandt alleen niet meer, dus een stuk prettiger Maar ik ben ook wel benieuwd waarom je een lagere factor zou willen...? Smeren moet je toch, dus wat maakt het uit..?
Ik heb hier factor 40 van Nivea voor mijn zoontje.. Waarom.. omdat deze nu in de aanbieding was bij Dirk en ze geen factor 50 meer hadden. Tot nu toe doet hij het er prima op, zelfs met zijn blanke huid, blond haar en blauwe ogen en echt de huid van zijn mama..