tot wanneer inwendig echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Oek oek, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Ik vraag mij af tot hoeveel weken de echo inwendig is, en vanaf hoeveel weken ook uitwendig kan.
    Ik zou eigenlijk morgen een inwendige echo krijgen, maar werd zonet gebeld dat het verzet is naar 16 oktober :confused:
    Zou het dan uitwendig kunnen? [-o<

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi Oek Oek,

Ik heb gewoon een uitwendige echo gehad bij 8 weken en 3 dagen...Alles was prima te zien dus geen probleem...

Groetjes Leonie

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    ah! dankje voor je reactie :D

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha oek oek,
    lang niet gezien!
    Ik had ook een uitwendige echo, dacht toen 8 wkn en 2 dgn te zijn, maar was precies 7 weken. Ukkie was 9,9mm en hartje klopte...
    Dus dan moet het bij jou de 16de helemaal geen probleem zijn om uitwendig wat te zien!

ohja en toen ze voordat ze begon zei dat ze misschien inwendig moest doen als ze geen goed beeld zou krijgen, kon het me op dat moment helemaal niet schelen, was veel te blij dat ik eindelijk kon kijken!

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    He liefzonnetje!

Super dat jij je echo al gehad hebt!

Dan zal het bij mij idd ook wel uitwendig kunnen :) toch stiekum wel een opluchting :oops:

6. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    het is echt gaaf. Ookal was er bij ons nog niet heel veel te zien, leek op een garnaal/boon maar met een knipperend bolletje in het midden..... heerlijk om te zien!
    Dan is al die misselijkheid en moeheid toch weer iets minder erg!

Hoe is het verder met jou? Jij bent niet actief bij de mei-mama's en was je daarom een beetje vergeten.. oeps...

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat is volgens mij tot 11 weken.

Maar ik heb beide gehad de eerste keer. De inwendige was veel mooier en leuker om te zien. Veel duidelijker.

En inwendig is echt niet erg. Ze gaan een heeeeeeel klein stukje naar binnen. Nog geen 3 cm. Ik vond dat dus helemaal niet erg. Ik heb een hele mooie foto vind ik van 9 weken, erg duidelijk.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mijn eerste echo met 6.5 week was uitwendig. Alles keurig te zien.
    Toen moest ik met 9.5 week weer voor een echo en die was inwendig. Beetje jammer omdat achteraf het uitwendig nog beter te zien was..

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Bij mij ook met 9 weken een inwendige en het viel echt reuze mee hoor ;)

10. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Ik ben net terug van de VK en ze heeft geprobeerd om een uitwendige echo te doen, maar die was erg onduidelijk.
    Ze heeft een inwendige echo gedaan. Het was zo gaaf om te zien, het hartje klopt sterk en het beweegt al goed.
    Nu weet ik het echt helemaal zeker
    .....
    :) :)

11. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    Ik mag maandag! Ik ben heel benieuwd of het inwendig of uitwendig zal zijn.
    Ergens lijkt inwendig me niet prettig, maar als ik jullie zo lees, schijnt dat best mee te vallen.
    En tja..het schijnt ook mooier te zijn.

Jeetje....dan is het gevoel denk ik pas ECHT!

Het blijft zo onbeschrijvelijk ongeloofwaardig!
    Maar zooooo mooi!

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    veel succes !

Bij mij was uitwendig alles prima te zien!

En het is echt mooi om voor het eerst je kindje te kunnen zien! :D

13. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb met 9 weken een echo gehad, en die was gewoon uitwendig. was duidelijk genoeg.

14. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    ik mag maandag ook voor het eerst, het maakt me eigenlijk niet veel uit of ze het in- of uitwendig doen. Als ik het nu eindelijk maar te zien krijg. Ben namelijk erg benieuwd!

15. Niet meer actief

Ik heb toevallig ook inwendig gehad vandaag weer, was wel een beetje bang.... maar zie hoe een mooie echo ik ervan over heb gehouden ;) en ben 10 weken en 4 dagen

16. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Ik heb zowel met 7 weken als met 11 weken een inwendige echo gehad. Uitwendig was het gewoon niet goed te zien.....

Ik vond het eigenlijk wel meevallen, mijn man vond het minder..... Het blijven mannen he?! Die willen niet dat er iemand anders aan je zit.

Diana

Deel Deze Pagina