Dag allemaal, ik heb daarstraks getest met een gevoelige sensitest dipstick (5 dagen voor NOD en hij test normaal vanaf 4 dagen voor NOD, dus veel te vroeg, I know, maar kon me niet inhouden). Nu verschijnt er een wit lijntje, witter dan de achtergrond. Ik zit te zoeken op internet en ik vind geen eenduidig antwoord. Ik ga ervan uit dat het niks is, want denk dat het roze moet zijn, maar vroeg me af of er iemand is met een gelijkaardige ervaring.
Met meerdere testen al mee gemaakt en betekent helaas negatief. Maar aangezien ik je banner nu zie neem ik aan dat je nog een test hebt gedaan en duidelijkheid hebt?
Dit zijn de testen met het hartjesvenster toch? Die geven bij negatief idd een witte streep. De plek waar de streep staat is dan net wat witter dan de rest. Overigens vind ik ze niet zo gevoelig als ze beweren.
Bedankt voor jullie antwoord! Het zijn die dipsticks, die je 5 seconden in urine moet onderdompelen. Geen met hartjes. Vandaag nog eens een test gedaan en volledig wit, dus zeker negatief. Mijn banner is nog van mijn vorige zwangerschap. Ik kijg hem niet weg...
Wit is inderdaad negatief, helaas... Wat je banner betreft: Naar je profiel gaan. In je handtekening het onderschrift (de code van de banner) verwijderen. De wijziging opslaan en dan zou je banner er niet meer moeten staan.