Tot wanneer is het 'normaal' ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meis28, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Misschien kan iemand mij verder helpen...? Tot wanneer is het 'normaal' dat een menstruatie uitblijft? Ik ben twee weken geleden bij de HA geweest omdat ik toen bijna op 70 dagen zat en nog steeds niet ongesteld was geworden en daarvoor ook redelijk onregelmatig was. Zij vertelde mij dat dit heel normaal kan zijn. In de trant van ontpillen.. Maar nu zit ik al op dag 81 en nog steeds niets. Hoelang moet ik dit nog aankijken? Ik las ergens dat het tot 90 dagen/3 maanden 'mag uitblijven' en dat je dan toch richting de HA moet. Je kunt nl een ronde overslaan heb ik gelezen, maar nu gaat het dus al richting de twee rondes. Wat zijn jullie gedachten hierover?

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben met bijna 8 weken "al" naar de HA geweest. Verteld dat we heel graag een kindje willen, maar dat na mijn vmk mijn cyclus niet meer op gang kwam en dat het me te lang begon te duren.
    Ik kreeg toen meteen wat voorgeschreven, gelukkig.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    En dat heeft geholpen? Heb ook wel eens gelezen dat je wat kunt krijgen om de cyclus te 'resetten'.. kan dat kloppen? Weet alleen dus niet wat bij mij t probleem is..

Deel Deze Pagina