Meer tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tukkertje, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Mike is sinds gisteren aan t huilen huilen huilen en nog eens huilen. Wij kunnen niks raars aan hem zien , heeft geen koorts en eet normaal.
    Mike heeft tot nu toe 6 tandjes en die kwamen zonder problemen door.
    Maar wat ons wel opvalt is dat hij sinds gisteren of zo steeds met zijn hand in zijn mondje zit. Kan t zijn dat hij nu kiezen krijgt en nu wel last heeft van zijn tandjes?

Kereltje is ineens zo anders . Zijn we helemaal niet gewend.

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, dat kan. Jarissa kreeg al vroeg tandjes en had nauwelijks last. Maar met haar 4 kiezen heeft ze echt wel last gehad. Huilen, niet slapen, pijn, koorts, alles kwam voorbij.

3. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Net riep mijn vriendin mij en weet nu wel zeker dat t kiezen of zo zijn. Hij heeft vuur rode billetjes(wil niet zitten), heeft al 4 keer een luier gehad met wat dunnere ontlasting en hij gloeit nu toch wel iets.

Zo sneu...

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ach zo zielig die pijn bij die kiezen. het stomme is dat je je pas na een paar dagen echt realiseert dat het tandjes of kiezen zijin, eerst denk je nog ach gewoon een hang dagje.

heb je dentinox erop gedaan. werkt hier als een trein. en koude yoghurt vind ie ook heerlijk.

Hier zijn we aan de beurt met hoektanden :(

5. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Hij heeft meer last van zijn billetjes dan van zijn tandjes lijkt mij. Luier verschonen is een drama op het moment.

6. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    En net gevoeld. Voelde idd ,en zie het trouwens ook, 1 kies.

Deel Deze Pagina