versiering 5 weken kaartjes bijna 2 maand en de hoera..... is geboren slinger hangt er nog.... *vergeet hem steeds weg te halen en dacht in de vakantie houdt het misschien inbrekers buiten de deur...*
Ik heb het bij alle 3 de hele kraamtijd (6 weken dus) laten hangen. Trouwens alleen slinger/poster op het raam (niks buiten) De kaartjes binnen waren al wel eerder opgeruimd.
Laat ik het nou straks gaan weghalen. Heb nog 3 slingers hangen. Toen Ismail geboren was ( 23 mei ) heeft mijn moeder binnen versiert. Kaartjes heb ik paar weken geleden al in een doos gedaan.
Heb de kaartjes niet opgehangen. We woonden toen nog heel klein en kon niet tegen al die stoorzender. Heb ze in een mooie doos bewaard.
Met 5 weken de slingers weggehaald. De kaartjes hangen nog. Zat er van de week over te denken wanneer ik ze weg kan halen.. Ik geef het nog een paar weekjes denk ik
Ik had alleen een grote opblaasbare ooievaar (hoogte bijna tot dak) Die heeft een week gestaan, omdat we die huurden... Buiten waaiden de ballonnen op een gegeven moment zelf weg.. En de slingers (zo'n blauwe plastic slinger) hebben we er na 2 weken afgehaald En de felicitatiekaartjes hebben bijna 1,5 maand aan een touwtje gehangen langs de muur boven de tv, (daarna gelijk braaf ingeplakt!) en de cadeautjes en kleertjes hebben nog een tijdje gehangen, denk een weekje of 2 a 3 Voor de rest geen balonnen en slingers binnen...
De slingers buiten heb ik na een maand weg gehaald. Binnen had ik een lange slinger hangen met alle geboortekaartjes eraan, die heb ik toen mijn zoon 6 maanden was weg gedaan ik kon er nog geen afstand van doen
een paar weken... eerst buiten opgeruimd. Toen de slingers binnen. De ballonnen laten hangen tot ze zacht werden (duurde best lang, maar ze hingen niet in de weg). Heb bij buren gezien dat ze hoera, het is een meisje slinger, meer dan een jaar lieten hangen. Hij was helemaal vergeeld enzo... Dat vind ik persoonlijk wel erg lang....
Wij hebben het na thuiskomst van ons zoontje nog 3 wkn laten staan buiten. In totaal dus 5wkn. In huis tot de ballonnen leeg waren. De kaarten hebben wel 2maand gehangen
Nou, ik heb me er eindelijk toegezet om vandaag buiten alles weg te halen en de eer aan de overbuurvrouw te geven die net bevallen is haha Binnen moet ik nog eventjes kijken wanneer ik het weghaal misschien morgen wel als ik voor de zoveelste keer tegen een ballon aanloop.
De slingers heb ik uit huis weggehaald om mee te nemen naar het kraamfeest, met 2,5 week. De kaarten hangen nog op in de woonkamer, dat vind ik erg leuk en die blijven denk ik hangen tot ze plaats moeten maken voor de kerstkaarten
Ik laat alles tot donderdag hangen. Dan komen mijn collega's en door de versiering kunnen ze makkelijker zien waar ik woon
Wij hebben hier alles na ongeveer 4 weken opgeruimd. De kaarten hebben we nog een tijdje laten hangen, zo gezellig
Hier bij Julia na een maandje ongeveer. we kregen ook later visite en vond het dan leuk staan. Ook voor ons zelf nog. Vond het gezellig.
Zodra de kraamvrouw weg was heb ik ook alles opgeruimd... Alleen de kaartjes hanger er nog want die blijven nog steeds binnenkomen