Door de VK werd ons aangeraden om deze week een kraamzorgbureau uit te zoeken. Maar waar baseer je zo'n keuze op? Wat zijn jullie ervaringen met Liemerscare en De Kraamvogel? Welke is 'beter'?
Tja lastig.. ik denk dat je er gewoon een gevoel bij moet hebben. Mijn keuze is toen gevallen voor liemerscare en dat is me erg goed bevallen. Geen ervaringen om me heen met de kraamvogel. Google anders is op liemerscare ervaringen en op kraamvogel ervaringen. Misschien lees je iets wat de doorslag kan geven.
Hier ook Liemerscare en is me goed bevallen. Werd aangeraden door de verloskundige vanwege fijne samenwerking en goede begeleiding bij borstvoeding.
Hier ook liemerscare. Ik was er echt super tevreden over. Echt super aardige kraamverzorgster en ik vond het boek dat je krijgt om alles bij te houden ook leuk en handig. verder bleef mijn kraamzorg een dagje langer werken dan ze eigenlijk moest zodat ik niet de laatste dag een ander zou hebben, dat vond ik zo fijn! Mijn vriendinnen en buurvrouw hebben ook liemerscare gehad en hebben allemaal positieve ervaringen. Ook raden ze liemerscare hier aan bij de verloskundige. Volgende x neem ik zeker weten weer liemerscare!
hier ook liemerscare. had ze via de verloskundige gevonden en werken ook samen.. is prima bevallen en zeker volgende keer weer.. ze hebben inderdaad een fijn en overzichtelijk boek.. heb wellis van kraamvogels gehoord maar nog geen verhalen dus weet er niks over
ik had vorig jaar kraamzorg van de kraamvogel en dat is me prima bevallen mocht ik weer worden en heb kraamzorg nodig, dan zal ik vast en zeker voor de kraamvogel kiezen
zeker liemerscare bij beide kids gehad.vooral vanwege de hulp bij bv erg aan te bevelen de kraamvogel hoor ik veel slecht verhalen over hier in de buurt
Ik heb Liemerscare gekozen omdat een collega daar een goeie ervaring mee had en omdat ze inderdaad veel zorg besteden aan borstvoeding. Beeb moet nog komen, maar ben alvast wel positief over hoe je aan de telefoon te woord gestaan wordt en over de intake. Over De Kraamvogel weet ik verder ook niks.
Oke dames, bedankt! Had me al opgegeven voor de kraamvogel maar na jullie reacties even vgz gebeld. Kon zo gewijzigd worden, dus gaan nu toch voor liemerscare. Veel borstvoedingsproblemen in de familie en word er graag veel bij geholpen. Wil het wel goed proberen namelijk!
Monique Boer schijnt heel goed te zijn! ff googlen! mijn broer en schoonzus zijn er helemaal weg van. ik heb daar kraamzorg aangevraagd, super leuk gesprek aan de telefoon. Er komt iemand kennis maken een aantal weken voor de uitgerekende datum en je kunt er bijna 100% vanuit gaan dat zij dan ook je kraamverzorgster wordt. Over instanties als Icare enzo hoor ik heel veel dat je verschillende in 1 week kunt krijgen, of degene die kennis komt maken is dan al ergens anders of heeft vakantie...
Oh fijn juultje! Ben benieuwd hoe het jullie bevalt. Geloof niet dat die bureaus hier in de buurt zitten, dus dat is alweer een keuze minder, haha. Jullie hadden het ook wel vroeg aangevraagd toch?
Liemerscare beviel erg goed bij ons. Lette er goed op dat we dezelfde hulp hielden de hele tijd. Ivm drukte moest er wat met uren geschoven worden, maar dat ging allemaal in overleg met ons en we hebben wel gewoon alle uren gekregen. Uiteindelijk hebben we over 10 dagen alle uren opgemaakt, met 1 verzorgster en ik vond het heerlijk.
Yup volgens mij werkt Monique Boer landelijk! kijk anders even op Monique Boer Kraamzorg. Ze werken met zzp'ers en die kunnen overal vandaan komen. Het hoofdkantoor zit ook in Marknesse das hier niet bepaald in de buurt