Mijn meisje is 73,5 cm en weegt 9 kilo Hoeveel wegen jullie baby'tjes met 8 maanden en wat is hun lengte?
Oeps het cb heeft idd gelijk dat mijn dochter te zwaar is Ze weegt 8080 gram en is 68 cm mijn reusje Ze is echt flink en groot. Hoop dat het dan recht trekt hoewel haar lengte meer boven de curve ligt dan haar gewicht. Had verwacht dat ze niet zo snel zou gaan
Lengte geen idee, ben met 6 maanden voor het laatst geweest.. Hoef pas met 11 maanden weer, maar op de weegschaal gezet hier gister en was 9,6 kilo.. 😳 Hij is wel 9 maanden trouwe s
Al haar kinderen zijn enorm groot, ik vind het vooral apart dat ze dacht dat 8kilo niet veel is voor een baby van net 3 maanden. Ook gezien de geschiedenis met andere kinderen
Mijn andere Kids waren groter dan deze dametje. Die wogen een dikke 9,5 kilo en 9 kilo. Dus dacht idd dat 8 kilo dan meer normaal is. En ik ben een klein vrouwtje van 1m65 ,5 van mij hebben ze dit niet. vader van de kinderen zijn wel groot. Maar omdat elk kind weer anders is had ik gehoopt dat dit meisje normaal zou groeien. in mijn ogen groeit ze ook normaler omdat de andere kids groter waren zowel kwa gewicht als lengte.
mijn groote jongen is 76 cm en weegt 10.8 kg met ruim 8 maanden. Ook een dikkertje, en dat op bijna uitsluitend bv. Van de bijvoeding heeft hij dit in ieder geval niet.