Mama's omgeving Den Bosch

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Jazziepooh, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hoiiii ladies,

Ik ga ook maar eens een oproepje doen.. :p
    Ik ben een 22-jarige mama van een heel lief meisje van bijna 1. Ik heb geen enkele vriendin met een kindje, wat ik heel jammer vind. Dus ik zou het leuk vinden om eens te kletsen en af te spreken met andere mama's, die in Den Bosch of omgeving wonen.

Groetjes

2. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Den bosch is ongeveer 25 minuten rijden.. Voor mij geen probleem :D

3. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ik woon ook ongeveer half uurtje van den Bosch af. Ben alleen nog geen mama...

4. Jazziepooh

Gezellig!
    Ti87: Bijna mama is ook goed, hoor ;)

Vertel eens wat meer over jezelf :D

5. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ik ben dus "Ti87", ben net 26 geworden en woon in Nijmegen met mijn vriend. Ik ben bijna mama van ons eerste kindje en vind het onwijs spannend :) Ik heb ook niet echt vriendinnen met kinderen. Meeste zijn vrijgezel en zitten nog volop in het uitgaan en daten. Tijdens mijn zwangerschap mis ik soms wel het gevoel wat ik kan delen en denk dat het straks helemaal anders zal zijn. Mijn leven met een kind zou natuurlijk anders zijn en zou graag met iemand willen kletsen die ook kinderen heeft of eens wat af te spreken. Sinds half januari ben ik werkloos dus ben nu gewoon lekker thuis aan het genieten. Mijn hobby's zijn winkelen, wandelen en gewoon leuke dingetjes doen zoals uit eten, bioscoopje etc

Nou, als je nog meer wilt vragen just ask! Wil je ook wat over jou vertellen?

6. Jazziepooh

Okee :D Ja, het is ook spannend natuurlijk!
    Ik ben perongeluk zwanger geworden, de vader en ik zijn met 17 weken zwangerschap uit elkaar gegaan.. Maar sinds dat ons dochtertje 6 maanden is weer bij elkaar. Dus dat is wel heel fijn :) We wonen nog niet samen, omdat het gemiddeld 3,5 jaar duurt voordat je een huisje krijgt (sta nu 2,5 jaar ingeschreven). Ehmmmm, es ff denken.. Al m'n vriendinnen zijn dol op m'n kindje, maar zitten nog wel veel in het uitgaansleven.
    Ik doe op dit moment een thuisstudie (toegepaste psychologie). Mijn hobby's zijn ook winkelen ;), wandelen met de beeb en lezen (maar nooit meer tijd voor, haha).

E.va is op 10 maart jarig, dus dan heeft ze natuurlijk d'r 'kinderfeestje', maar er komen helemaal geen kindjes haha. Alleen volwassenen. Ken helemaal niemand met een kindje, ze gaat ook niet naar het kdv dus ze komt er ook bijna niet mee in aanraking. Zou het ook voor haar fijn vinden dat ze op een gegeven moment met andere kindjes kan 'spelen'. Op het cb kijkt ze altijd d'r ogen uit naar andere baby's, hihi, heel lief.

Alles goed, tot nu toe, met je zwangerschap?

7. Jazziepooh

Oh en ik woon trouwens in Den Bosch.

8. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Mij mogen jullie pmen. Ik plaats niet teveel zo openlijk . Woon richting Gorinchem

9. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ik stuur even een privé bericht

10. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    Hoii!
    Ik woon sinds kort in Den Bosch, en ken dus niemand hier!
    Lijkt me leuk om eens iets te doen met andere meiden met een kindje, is ook erg leuk voor de kindjes!
    Mijn dochtertje is net 2 geworden, en ik word in Mei 22..
    Stuur maar een pb met je mail oid.

11. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon vlakbij Den Bosch! Ik be 25 jaar en een alleenstaande moeder van Tycho, 14 maanden en zwanger van nummer 2!

12. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Wat leuk! Jullie kunnen mij PMen voor contact :)

13. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Werken in de kinderopvang
    Den Bosch
    Hoi dames,

Hier ook een mama uit Den bosch. Ben 23 jaar en woon nu ongeveer anderhalf jaar in Den bosch Jayson wordt in juli 2. Het lijkt mij leuk om jullie te leren kennen. Ken verders ook niemand hier met kids. Misschien leuk om met zn alle wat leuks te doen een keer met alle kids erbij!! :D

PM maar dan kunnen we ook mailen of whatsappen verder:D

Kuss

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Leuk initiatief! Ik woon ook in de buurt van Den Bosch, maar ben ietsje ouder dan jullie :)

15. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Werken in de kinderopvang
    Den Bosch
    Hoi Melisa,

Wat is ietsje ouder? En leeftijd maakt toch niet uit als het maar gezellig is toch.
    Waar woon je dan?

Xx

16. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden..

Ik ben 23 jaar en ben op dit moment 6 weken zwanger.. Ik vind het super spannend allemaal..Ik woon in Tilburg, dus zit zo in den bosch.. Ben de enige in mijn vriendinnengroep die zwanger is.. De rest is nog met hele andere dingen bezig, studie, uitgaan etc. Het is voor mij geen probleem om richting den bosch te komen... Ik zou het leuk vinden om wat meiden te leren kennen die ook jong zwanger zijn of al een kindje hebben.. Verder hou ik van winkelen, lezen, naar de bioscoop gaan, gezellig ergens wat gaan drinken enz.

LIefs!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik woon een klein dorpje bij den Bosch en ben 34:)

Deel Deze Pagina