Tot wanneer kan abortus

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Silly me, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Volgens mij zie je serieus spoken ofzo, want ik gaf alleen mijn EIGEN mening over mijn EIGEN situatie. En dan loop je te miepen dat ik over jou loop te oordelen. Hallo? wie loopt nou over wie te oordelen? Ik zeg dat ik nooit een abortus zou kunnen plegen, en dan zeg jij: zeg nooit nooit. Ja ik zeg wel nooit, en ik heb uitgelegd waarom en nou loop jij mij verwijten te maken dat ik van alles tegen je zeg terwijl ik het niet eens heb gezegd?

2. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Wat is dit nu weer voor rare insinuatie?
    Wie zegt dat vreemdgaan per se SEX is? Dat is nu toch helemaal niet aan de orde? Dus als wij zeggen, want ik deel die mening met DaYa, dat voor ons sex alleen penetratie is.. Wil jij meteen zeggen dat onze vent neit vreemd zou gaan als hij zou zoenen-- met een ander?

Jemig. :rolleyes: :confused:

Spiegeltje.

3. 4days

4days Niet meer actief

Dams, off topic... :-s

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Cherrylein, je maakt het me nu serieus te triest om nog op in te gaan. Constructieve kritiek kan ik prima hebben, maar daar is bij jou allang geen sprake meer van. Beetje jammer. Wat mij betreft is dit het punt 'einde discussie'.

Aan de rest, bedankt voor het respect meiden! *KNUF*

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Alleen nog even dit (Sorry maar vond de woorden wel goed gevonden eigenlijk hahahaha) voor niemand in het bijzonder!

Op de eerste pagina van deze discussie vond men het nog antiek en moeilijk voor te stellen dat het anno 2009 nog mogelijk was om, met alle anticonceptiemethoden van tegenwoordig, nog onveilige sex te hebben. De conclusie was dus dat er in het geval van een ongeplande zwangerschap niet zorgvuldig omgesprongen werd met de anticonceptie en dat het allemaal 'eigen schuld dikke bult' was. Schijnbaar was hierdoor een abortus nimmer gerechtvaardigd.

Nu, op pagina tien, is die mening ineens 180 graden gedraaid. Nu is het zo dat je niet meer op anticonceptie mag vertrouwen als je vruchtbaar bent om een zwangerschap te voorkomen. Back to the 1900's; wil je geen kinderen, dan mag je geen sex meer hebben. En dit geldt niet niet alleen voor pubers die experimenteren met hun vriendje, nee, zelfs binnen een gezond huwelijk is het verstandiger om je benen bij elkaar te houden. Ja, dat is pas 'anno 2009' te noemen!

Zo en nu ben ik er klaar mee. :-D

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gelijk heb je daya... ik ben er ook klaar mee... wordt een beetje depri van dit onderwerp. Hoe sommige mensen denken... pffff

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik maak het te triest? Jij verwijt mij van alles hoor dame, ik heb jou niks verweten. En dat had je ook gezien als je gewoon mijn reacties normaal gelezen had en niet meteen op je achterste tenen was gaan staan.
    Ik vraag me serieus af hoe ver jouw begrijpend lezen gaat.

Wat mij betreft inderdaad ook einde discussie, als je niet normaal op mensen kan reageren, reageer dan gewoon niet.

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    My God, zijn jullie nou nog bezig?

Dames, dames toch... :)

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Slagroomtoetje, ik gaf een VOORBEELD. Het is in deze situatie inderdaad niet aan de orde. Mijn bedoeling was alleen aan te geven dat sex veel meer is dan penetratie. Sjonge jonge, allemaal op jullie teentjes getrapt ofzo? Mensen nog aan toe...
    Zoals ik al eerder zei, als je zeker wilt weten dat je niet zwanger kan raken voor een bepaalde periode, kan je toch net zo goed de penetratie weg laten? Maar dat is daya te veel. Kijk, ik snap het ook ergens wel, maar sta dan ook niet verbaasd te kijken als je wel zwanger raakt. Zonder penetratie kan je een heel mooi sexleven hebben hoor ;) Mijn vriend en ik zijn het voorbeeld erbij :)

En spiegeltje? Meid, nog een keer: ik verwijt Daya helemaal niks. En dat heeft ze ook kunnen lezen als ze niet meteen op haar achterste poten was gaan staan. Zoals ik al eerder zei, ik deed alleen mijn eigen verhaal, mijn eigen mening. Dat zij zich zo ontzettend aangesproken voelt, ja dat kan ik niet helpen. Nogmaals (voor de 10e keer geloof ik): ik verwijt haar helemaal niks. Daarom zeg ik: damn lezen is niet mis ;).
    Die spiegel is dus nergens voor nodig, want ik sta nl niet op mijn achterste poten.

En dit vind ik dus oprecht jammer, dat mijn reacties zo uit hun verband worden getrokken. En dat er geen normale discussie aangegaan kan worden.

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nee, je kunt inderdaad beter een kindje laten aborteren dan gewoon sex te hebben zonder penetratie. Sorry meid, maar hoe krom beredeneer je nou eigenlijk?
    Oh ik moet het er even bijzeggen want anders interpreteert iedereen het weer verkeerd: die eerste zin was een VOORBEELD.

11. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Als mensen gaan zeggen dat ik triest reageer, dan mag ik toch zeker wel mijn standpunt verdedigen? Als ik ergens niet van houd, is dat mijn reacties afgedaan worden als triest, terwijl ik probeer uit te leggen hoe ik dingen bedoel. Dát vind ik pas triest.

12. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
  13. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Amen!

14. 4days

4days Niet meer actief

Hahahha iedereen roept nu te stoppen en vervolgens toch nog 10 reacties, lol. :)

Zullen we er nu dan maar ECHT over stoppen? hihi.

Deel Deze Pagina