Kan wel wat inspiratie gebruiken, Binnenkort word mijn dochter 4 jaar ik was wel even benieuwd wat jullie je dochter op deze leeftijd als verjaardagskado gaven en was het echt een succses om mee te spelen? Alvast dank voor de tips
In eerste instantie alle spulletjes voor school feestelijk ingepakt (ze vond het zooo spannend, vooral die link naar starten met school), een nieuwe fiets en barbies incl kast/badkamer/auto.
Onze dochter kreeg een poppenhuis met spulletjes erin en een fiets Volgende maand word ze 5 en ze is dol op Anna en Elsa van frozen en ik heb uit Amerika de nieuwe jurk van Elsa besteld voor haar, ( de groene uit de nieuwe film ) en een Anna en Elsa pop uit Amerika, Ze krijgt een dekbed overtrek van frozen, verder hebben we nog geen cadeautjes voor haar
Met 4 kreeg ze van ons: Een fiets Groot poppenhuis Hello Kitty duplo boerderij Radio met cd's van K3 en Monique smid Schooltas bekers broodtrommel Keyboard
Een zilveren ringetje, van haar zusje de bijbehorende armband en van opa de ketting. Wij wisten ook niet wat we moesten geven, toen hebben we het gevraagd. Ze kwam toen zelf met het idee van een ring. Ze plakt ook steeds van die plakdiamantjes op d'r ringvinger. Ze heeft hem nu een dag en is er helemaal blij mee.
Mijn dochter is geen speelgoedkind en toen we haar vroegen wat ze voor haar verjaardag wilde zei ze: "twaalf paar nieuwe schoenen". Nu vonden we dat wat overdreven, dus hebben we haar een dagje mee uit winkelen genomen, lekker veel nieuwe kleren en twee paar nieuwe schoenen. Verder kreeg ze een nieuwe fiets (16 inch), om mee naar school te fietsen. Dit jaar wordt ze vijf en wil ze een naaimachine (om zelf kleren voor haarzelf mee te maken ). Ik twijfel nog een beetje of ze daar niet net te klein voor is, maar ik denk wel dat dat het gaat worden. Ze heeft het er al maanden over!
Dan hoor ik graag wat voor een je gaat kopen. Mijn dochter wil er ook al tijden een maar al die speelgoed dingen vind ik niks. Helaas heb ik zelf nog nooit met een naaimachine gewerkt dus ik heb geen idee
Ik zat te denken aan deze: Janome sew mini , de volwassen kindernaaimachine - Matri Naaimachines Ik had ergens gelezen dat 'ie eigenlijk vanaf 8 jaar is, maar mijn dochter naait nu al best vaak om mijn naaimachine en dat gaat eigenlijk heel goed. Dus ik denk dat het met deze ook zeker moet lukken! Er zit een speciaal voetje op dat de vingers beschermt en hij gaat wat langzamer dan een echte, maar ze kunnen er wel echt dingen mee maken.
Mijn dochter wordt over een paar weken 4. Ze krijgt van ons een grote fiets (16 inch). Van haar zus krijgt ze waarschijnlijk spulletjes voor school (rugzak, beker, broodtrommel). Verder wil ze graag een Frozen stepje van opa en oma. Voor de rest heeft ze nog geen idee, we gaan samen langs de speelgoedwinkel voor ideeën.