Wat gaf jij kado toen dochter 4 werd?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Berdientje28, 21 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berdientje28

28 dec 2014
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kan wel wat inspiratie gebruiken, Binnenkort word mijn dochter 4 jaar ik was wel even benieuwd wat jullie je dochter op deze leeftijd als verjaardagskado gaven en was het echt een succses om mee te spelen? Alvast dank voor de tips :)

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    In eerste instantie alle spulletjes voor school feestelijk ingepakt (ze vond het zooo spannend, vooral die link naar starten met school), een nieuwe fiets en barbies incl kast/badkamer/auto.

3. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Playmobil huis. :)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Onze dochter kreeg een poppenhuis met spulletjes erin en een fiets

Volgende maand word ze 5 en ze is dol op Anna en Elsa van frozen en ik heb uit Amerika de nieuwe jurk van Elsa besteld voor haar, ( de groene uit de nieuwe film ) en een Anna en Elsa pop uit Amerika,
    Ze krijgt een dekbed overtrek van frozen, verder hebben we nog geen cadeautjes voor haar

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Met 4 kreeg ze van ons:

Een fiets
    Groot poppenhuis
    Hello Kitty duplo boerderij
    Radio met cd's van K3 en Monique smid
    Schooltas bekers broodtrommel
    Keyboard

6. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een zilveren ringetje, van haar zusje de bijbehorende armband en van opa de ketting. Wij wisten ook niet wat we moesten geven, toen hebben we het gevraagd. Ze kwam toen zelf met het idee van een ring. Ze plakt ook steeds van die plakdiamantjes op d'r ringvinger. Ze heeft hem nu een dag en is er helemaal blij mee.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    2 dagen alleen met mama disneyland..
    was ze heel erg blij mee

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dochter heeft dit poppenhuis gekregen. Word erg veel mee gespeeld!!

9. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Fiets had ze al gekregen, dus ze kreeg allerlei toebehoren ( helm, mandje, slotje, etc.) ;)

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn dochter is geen speelgoedkind en toen we haar vroegen wat ze voor haar verjaardag wilde zei ze: "twaalf paar nieuwe schoenen". Nu vonden we dat wat overdreven, dus hebben we haar een dagje mee uit winkelen genomen, lekker veel nieuwe kleren en twee paar nieuwe schoenen. Verder kreeg ze een nieuwe fiets (16 inch), om mee naar school te fietsen.

Dit jaar wordt ze vijf en wil ze een naaimachine (om zelf kleren voor haarzelf mee te maken :)). Ik twijfel nog een beetje of ze daar niet net te klein voor is, maar ik denk wel dat dat het gaat worden. Ze heeft het er al maanden over!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter wou graag een paardenkoets voor haar barbies. Dus die kreeg ze.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Dan hoor ik graag wat voor een je gaat kopen. Mijn dochter wil er ook al tijden een maar al die speelgoed dingen vind ik niks. Helaas heb ik zelf nog nooit met een naaimachine gewerkt dus ik heb geen idee

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zat te denken aan deze: Janome sew mini , de volwassen kindernaaimachine - Matri Naaimachines

Ik had ergens gelezen dat 'ie eigenlijk vanaf 8 jaar is, maar mijn dochter naait nu al best vaak om mijn naaimachine en dat gaat eigenlijk heel goed. Dus ik denk dat het met deze ook zeker moet lukken! Er zit een speciaal voetje op dat de vingers beschermt en hij gaat wat langzamer dan een echte, maar ze kunnen er wel echt dingen mee maken.

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Mijn dochter wordt over een paar weken 4. Ze krijgt van ons een grote fiets (16 inch). Van haar zus krijgt ze waarschijnlijk spulletjes voor school (rugzak, beker, broodtrommel). Verder wil ze graag een Frozen stepje van opa en oma. Voor de rest heeft ze nog geen idee, we gaan samen langs de speelgoedwinkel voor ideeën.

Deel Deze Pagina