Hoi rianne, Wij zijn bij de babydump geweest. Allelei nieuwe kamertjes en ook voor een zacht prijsje. veel succes! groetjes sjaantje
bij van asten in tilburg daar hebben ze nieuwe kamers compleet vanaf 400,- ook showroom modellen en deze zijn er al compleet vanaf 299,- dus echt een koopje. mijn kamertje was 599 en kreeg er een gratis matrasje, babyfoon en beer bij dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. verder hebben ze complete combiwagens vanaf 150,- ik heb de buzz gepakt omdat ik een klein inklapbare wagen moest hebben en deze is vrij prijzig maar voor mijn een ideaale wagen.
hebben (doorgroei)kast en (doorgroei) commode bij de ikea vandaan en waren iets meer dan 300 euro kwijt. kleur is antiek beits, beide kasten staan trouwens ook op ikeasite bij kinderland. wiegje en ledikant hebben resp ik en vriend vroeger in gelegen. leuke jolein lamp voor 25 euro en we moeten nog gordijnen hebben. kinderwagen quinny (3 in1 was ong 550 euro) krijgen we van mn schoonouders. verder hebben we veel van mn zussen die betreft kinderen al uitgeluierd zijn.
Ik heb een showmodel gekocht... een babykamer van 1295 euro die dienst had gedaan als showmodel in de winkel hebben wij gekocht voor 500 euro