Eerste tandje en wil niet meer uit de fles drinken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Senais, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Mijn dochter heeft sinds gister haar eerste tandje. Maar nu wil ze 's ochtends nog wel de fles en de 2e neemt ze ook nog wel maar daarna gaat de fles echt niet meer. Ze houdt haar mond stijf dicht en gaat jammeren. Maar ik wil wel dat ze vocht binnenkrijgt. Dus nu had ik een glas vast met water en daar wilde ze wel uit drinken. Dus als ik haar melk daar in doe dan wil ze het wel. Als ik het dan daarna weer probeer met de fles wil ze weer niet. Fruithapje wil ze bijvoorbeeld wel, maar de groentehap weer niet. Komt dat door het tandje? Doet het dan pijn?

    Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het door dat tandje komen? En gaat het wel over, want gaat ze nu niet de fles met iets vervelends ervaren?

    Groetjes,

    Shaula
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Het kan best door tandjes komen. Merel heeft het ook gehad en wilde een paar dagen helemaal geen fles, maar wel pap met een lepeltje. Ze heeft toen dus een paar dagen pap gehad en daarna nam ze gewoon de fles weer.
     
  3. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier zelfde probleem papfles gaat nog 's morgens daarna niet meer... tuitbeker lukt aardig maar dan wel sap melk uit de tuitbeker maar paar slokjes en 's avonds hooguit 100 cc uit de fles en rest van een bordje..
    Ik weet niet wat het is tandjes, vol zitten, flesmoe of hij vindt de melk niet lekker meer
     
  4. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ja, 's ochtends wil de fles nog wel, maar daarna dus niet meer. Ook de tuitbeker wil ze niet. Alleen maar uit een glas en dan kleine beetjes. Net heeft ze voor het slapen gaan ongeveer 80 ml op, ipv van de 210 ml water met voeding en nutrix. Nou ja, ik hoop maar dat het snel weer overgaat! Heb net geprobeerd de papfles met een lepeltje te geven (maar wat dikker natuurlijk) maar ook die wilde ze niet. Uiteindelijk alleen koude normale voeding uit een glas...een klein beetje...
     

Deel Deze Pagina