hoihoi, dit wordt mijn laatste onderwerp in deze regio En waarschijnlijk voor een hele lange tijd... Maar: het is op... mijn vloeibare moederliefde... Met 6 dagen gestopt en wat een verdriet.. Met 4 weken stiekem aangelegd.. Met 6 weken vol aan de relactatie. Met 10 weken kreeg ze meer borst dan fles.. maar door de kolf liep het steeds meer terug... Nog een tijdjes de ochtend en late voeding kunnen geven en nu is het op.. Als ze vroeg wakker wordt wil ze nog wel eens aan de borst... Maar het is alleen voor de troost... Mijn beeld van maaaaanden of jaren voeden is het niet geworden. De combinatie van een veel te zware bevalling, kraamtijd, en enorme reflux van mijn dochtertje zorgde ervoor dat het niet zo liep. Ik ben super blij dat ik het geprobeerd heb, ik ben er vol voor gegaan... Iedereen super bedankt voor het aanmoedigen, de tips en de tricks!! Ik hoop (en dat durf ik bijna niet hardop te typen) dat er ooit, later als ik groot ben, nog zo'n mooie periode gaat komen... Maar Elize haar periode zit erop!! snik, maar ook ontzettend trots dat ze zoveel heeft gehad. Taliaa
Onderschat jezelf niet he! Met die paar slokjes in de vroege ochtend krijgt ze meer antistoffen binnen dan je je kunt voorstellen! Mooi toch dat ze die troost nog wil af en toe, dan voel je dat borst meer is dan eten. Heerlijk toch dat je dit allemaal hebt kunnen bereiken! Had je dat ooit nog gedacht? Jullie hebben nu echt iets unieks om op terug te kijken!
Toch nog gefeliciteerd met het resultaat, das bijzonder, toch?! Heel jammer dat het (zo goed als) op is nu, en wie weet, ooit, en dan hopelijk wat makkelijker
Ik heb je een beetje gevolgd aan de hand van je berichten over dit onderwerp. Ik vind het heel knap van je dat je je zo enorm hebt ingezet en snap dat je verdrietig bent dat het nu alsnog sneller voorbij is dan je had gehoopt. Maar inderdaad gefeliciteerd en ik hoop dat je genoeg mooie herinneringen hebt om op te teren.
thnx, had ik even nodig! en dirksmama: als ze wil mag ze aan de borst. van de week anderhalf uur aangelegen, ik heb liggen brullen van geluk!! Ik begon ook met relactatie met de gedachte: elke slok is meer dan mooi meegenomen!! Ze heeft zoveel gehad!!!!! *trots* op mijn meissie!
Zeker mag je daar trots op zijn!! Ik weet hoe het voelt. Ben sinds 3 weken ook aan het relacteren. Gaat eigenlijk best goed. Zit nu op ongeveer een flesje per dag aan MM. En is nog steeds wat stijgende... Heb je zelf een idee hoe het komt dat het minder wordt nu? Heb je andere berichten hier over niet gelezen dus misschien is het al eerder gezegd. Maar gebruik je ook domperidon voor de productie? Ik merk dat het echt wel helpt. Nadeel is dat het ook erg dipt als ik het niet gebruikt. Maar goed ik ben dan ook nog niet zo heel lang aan het relacteren. In elk geval ontzettend goed van je dat je haar dit alsnog hebt mee kunnen geven!!! Super knap van je!
ik heb bij de relactatie ook domperidom gebruikt. de reden dat het nu terugliep was een "gewone" dip, maar doordat mijn dochtertje ook nog kv kreeg hebben mn borsten geen seintje gehad dat ze extra moesten aanmaken. Én ik wilde per se niet kolven, heb dat wel een paar keer gedaan bij de relactatie, maar ik had het mezelf beloofd nooit meer te doen. Daarnaast ben ik een erg slechte kolfer, bij mijn eerste moest ik 45 min. kolfen, dubbelzijdig electrisch voor 1 flesje. Dus toen af gaan bouwen en dat trokken mijn borsten niet.. productie rende achteruit. Maar: vanochtend was de diva om 630 wakker, dus bij me in bed genomen en een UUR aan de borst gelegen!! joehoe!! wat heerlijk!!!! Ze kreeg niet veel binnen, maar had echte mama-honger!!