Tot wanneer kon jij je oude kleding aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamakaatje, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden. Zoals de titel al zegt, tot de hoeveel wkn konden jullie je gewone kleding nog aan?
    Ik merk nl. nu al dat sommige spijkerbroeken niet zo lekker zitten en dat terwijl ik nog maar 5 wkn ver ben.....

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Eerste zwangerschap tot 24 weken, tweede zwangerschap tot een weekje of 12.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Met 10 weken al positiebroeken gaan gebruiken en dit is mijn eerste zwangerschap. Maar zo snel als ik in het begin groeide, de weken daarna kwam er totaal niets bij. Heb nu met 26 weken nog steeds geen grote buik, maar mijn normale broeken zaten gewoon al snel niet lekker meer.

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Met 8 weken waren positiebroeken echt nodig!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Met 15 weken kon ik nog mn eigen broeken aan, maar die zaten echt niet lekker meer.
    Volgens mij ben ik met 16 weken ook echt posititie broeken gaan dragen.

Ik heb toevallig van het weekend eens geprobeerd om mn eigen broek aan te doen, maar krijg de knoop niet meer dicht:p

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    ik was 17 weken geloof ik.. heb ze nog steeds wel s aan, maar dan met een elastiekje vast ipv de knoop dicht:p

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik kreeg tot vorige week nog mijn eigen broeken aan
    (zijn wel heupbroeken hoor :p)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vanaf een week of 25 geloof ik pas. Maar had wel echt een klein buikje en draag sowieso weinig spijkerbroeken :)
    Maar die eerste weken kan je buik wel erg opgezet zijn door je darmen, en ik hoor vaker dat meiden dan positiebroeken aantrekken, of leggings, en dat een paar weken later de gewone kleding weer even een tijdje past :)

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Eerste zwangerschap tot 7 weken, deze zwangerschap tot 4 weken.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik mijn kleding aan tot een week of 17/18. Nu beginnen mijn spijkerbroek echt al veel te strak te zitten

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Volgens mij bij mijn 1e zwangerschap vanaf 12 weken.
    Nu draag ik nog steeds mijn eigen broeken, maar toevallig dit weekend 1 x een positiebroek aan gehad, had ik net nieuw :) (ben nu 16 weken)

12. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Bij mijn eerste tot 30 weken en de tweede, met een week of 15, ik groeide bij de eerse helemaal niet veel, zat ook inwendig meer dan uitwendi zeg maar. De tweede meer naar buiten toe. Het zegt niets in het begin schijnt het vooral de darmen te zijn.

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb gisteren, met 12 weken voor het eerst een positiebroek aangehad. Jeejtje dat zit lekker!
    Had vooral s'avonds last van opgezette buik. Dus wel fijn maar overdag niet noodzakelijk.
    Krijg nu al wel meer een buikje dan wat ik altijd had, gaat het nu wel redelijk zien zeg maar.

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Bij de eerst kocht ik met 11 of 12 weken voor het eerst positiekleding. Nu heb ik spijkerbroeken die eigenlijk een maat te groot zijn (niet gedacht dat ik mijn oude figuur weer terug zou krijgen, haha!), dus die zitten nu nog wel redelijk, zonder riem. Als ik sta of loop passen ze prima, bij het zitten irriteert het in mijn buik. Als ik thuis ben loop ik nu voornamelijk in een joggingbroek!

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    volgens mij rond week 6... ook mn 1e zwangerschap. Hangt volgens mij ook heel erg af van het model broek, ik had van die broeken die boven je navel sloten, en dat zet natuurlijk het eerst op. Zelfde maat positiebroeken gekocht en die zijn eigenlijk net ietsje te groot....

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik tot 15 weken ongeveer mn eigen heup spijkerbroeken aan gehad, hogere zaten eerder al vervelend..Nu kan ik ze staand nog aan maar zittens knellen ze verschrikkelijk..Heb ook maar 1 positie spijkerbroek gekocht tot nu toe,verder lekker mn leggings met tuniekjes (geen positie,is bijna allemaal strech ideaal!!)
    En idd in de avond thuis lekker mn huispakkie aan!

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Had erge last van een opgezette buik in het begin. Dus met 5 weken positiebroek gekocht. Deze een week of 4-5 aangehad. Daarna tot 15 weken mijn eigen broeken gedragen. Daarna ging het echt niet meer.
    Bovenkleding draag ik niks in positie. Als het uitgelubberd is, gaat het gewoon weg.

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben 36 weken zwanger en heb een behoorlijke buik...maar pas nog gewoon in mn normale kleding :D

19. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    eerste zwangerschap tot ongeveer 13/14 weken en nu begint het al strak te zitten somige broek kan ik niet meer aan dan krijg ik pijn in mijn buik en ben net 5 weken en 3 dagen zwanger

20. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ik kan nu eigenlijk mn spijkerbroek niet meer met aan met 36 weken maar meer omdat mn benen dikker worden. Ik draag verder eigenlijk geen positiekleding, maar vooral veel jurkjes etc. Dus ik draag nog steeds mn oude kleding :D

Deel Deze Pagina