ik geloof vanaf een week of 19 dat ik geen enkele gewone broek meer aan kon. Ze zitten dan gewoon niet meer lekker om je buik. Maar ik ben zelf wel veel te zwaar dus ik denk dat het daarom ook wel scheelt met slanke mensen (die zullen misschien eerder zwangerschapskleding aan moeten)
Mijn buik droeg naar voren dus ik kon nog wel lang m'n eigen broeken aan. Bij 25 weken moest ik echt positie broeken aan!
Mijn spijkerbroeken paste vanaf week 6/7 al niet meer! Ik ben toen al positiekleding gaan, puur voor de comfort.
1e zwangerschap tot ongeveer 22 weken. 2e zwangerschap tot ongeveer 12 weken 3e zwangerschap tot ongeveer 6 weken (moet er wel even bijzeggen dat ik er expres eerder mee begon, ik vond het lekkerder zitten i.v.m. buikpijn en misselijkheid en ik had het toch al in de kast liggen) Ik kon met 12 weken nog net een gewone spijkerbroek aan.
Ben nu bijna 20 weken zwanger en draag nog gewone kleding, heb 2 strakke jeans waarvan de knoop niet meer dicht gaat sinds 2 weken maar verder passen alle broeken nog. Ben benieuwd voor hoe lang nog.
Ik draag nog steeds mijn eigen kleding (35 weken + nu) maar ik moet er wel bijzeggen dat ik eigenlijk quasi nooit broeken draag. Heel veel rokken en af en toe leggings. Die passen dus nog prima allemaal. Ook bovenkleding is geen probleem. Voor die paar topjes die nu wat minder zouden zitten met buik heb ik buikbanden. Dan hoef ik de topjes niet zo ver naar beneden te trekken zodat ik ze verpruts zeg maar.
eerste zwangerschap paste ik mijn spijkerbroeken (niet-stretch) tot 22 weken. Huidige zwangerschap krijg ik ze nu (morgen 14 weken) nog net dicht, maar ik draag ze liever niet meer want het zit niet prettig.
Met 9 weken toen paste me gewone broeken weer na een paar weken. En met 17 weken kan ik niets meer aan behalve met moeite me spijkerokje
ik ben met 8 weken een zwangerschapsspijkerbroek gaan kopen, zat gewoon veel lekkerder,, mijn broek kon alleen nog maar dicht met een elastiekje en dat vond ik waardeloos omdat zo naar mijn werk aan te doen.
Ik heb nog mijn gewone kleding aan hoor , ben nu 31 weken zwanger . Ik draag harembroeken ,en wat wijdere tops maar dat draag ik ook als niet zwanger ben , fijn hoor ik heb echt een hekel aan positiekleding behalve positie ondergoed dat zit echt heerlijk vooral dat van medela . Liefs Edith Mama van mees*
Ik had ook al een positiebroek aan met 10 weken, zit dan heerlijk! Je meot dan ook gewoon lekker aantrekken wat lekker zit! het wel wat tips wat betreft kleding! Je hoeft niet altijd persee dure zwangerschapskleding aan te schaffen, rekbare jurkjes (van hema bijvoorbeeld of H&M) zitten ook prima! Ook veel leggings en joggingsbroeken zijn er tegenwoordig met een grote rekbare band, koop gewoon 1 maatje groter dan normaal.. Pas ook op met positiebroeken, als je ze vroeg in de zwangerschap koopt en ze dan perfect aangesloten zitten, heb je kans dat ze in de laatste weken echt niet meer passen! Succes!
Ik begin nu écht te merken dat mn broeken niet meer kunnen en dat mn shirts net te kort worden, dus eergister fijn op de site van h&m wat dingetjes besteld Had wel al eerder dat sommige dingen niet lekker zaten, al met week 14/15..maar nu gaat het gewoon niet meer, en om nou continue met bovenste broeksknoop open lopen vind ik ook nou niet zo charmant haha
vanaf ruim 13 weken ben ik positiebroeken gaan dragen. Ik heb alleen maar hele strakke broeken in de kast en die knoop ging toen echt niet meer dicht en schuren. Ben nu 20 weken en heb laatst nog wel even mijn glimbroek aan gehad naar een feestje. Knoop open en met een elastiekje. Zat niet lekker, maar wie mooi wil zijn...