Ukkie is inmiddels bijna een maandje oud. Manlief en ik hebben besloten dat we eigenlijk na 2 maanden geen kraamvisite meer willen. Ik wil heel graag de laatste weken van mijn verlof het echte gewone leven weer oppakken zonder de visites en alles wat erbij komt kijken. Maar is dit reëel? Tot wanneer hebben jullie kraamvisite ontvangen?
Haha de mijne is bijna 5 maanden en ik krijg nog 2 mensen binnenkort Geen idee, hier kwamen de eerste periode wat meer mensen en daarna af en toe. Vind ik prima! Doen wat je zelf wil!
Ik mag hopen dat je niet dagelijks visite krijgt?! En dus al snel je dagelijkse ding oppakt? Hier toch zeker wel tot een half jr, af en toe bezoek gehad
Tsja tot wanneer noem je iets kraamvisite? En het lijkt me dat er soms ook wel mensen langs kwamen en als die nu komen, noem je dit dan kraamvisite?
Ik ben hier misschien te makkelijk voor. Doe waar je jezelf goed bij voelt. Ik kan me alleen niet goed voorstellen hoe kraamvisite je gewone leven belemmerd. Normaal komt er toch ook wel eens iemand langs? Soms heb ik op dit forum wel eens het gevoel dat wij een uitzondering zijn, omdat we schoonmoeders en kraamvisite heel gezellig vinden ipv een last.
Ik zie daar eerlijk gezegd ook het probleem niet van. En een beetje gek als je zegt: ja nu kom je er niet meer in hoor. Krijg je normaal gesproken geen visite dan? Ik heb er niet echt een idee bij hoe dat je "normale leven" in de weg staat.
Ik verwacht binnenkort nog steeds iemand. Ze is bijna 1 jaar. Gezellig toch! Je moet niet 4 visites op 1 dag hebben. Maar een keer doordeweeks of in het weekend is toch niet erg? Lief juist dat ze belangstelling hebben voor jullie kindje