Spijt??

Discussion in 'Na de bevalling' started by Larissa van oorschot, Dec 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Larissa van oorschot

May 9, 2017
    2
    0
    1
    Female
    Lieve mama's,

Ik wil graag even mijn verhaal doen want ik ben ten einde raad. In november 2010 na een geweldige zwangerschap ben ik bevallen van een dochter. Helaas kreeg ik toen een postnatale depressie die 1,5 jaar heeft geduurd. Daarna ging mijn relatie stuk (weer depressief en vond het verschrikkelijk om dochter te moeten delen) en toen dochter 3 jaar was leerde ik een nieuwe man kennen. We hadden het zo goed met drietjes, gingen samenwonen en kwam er een wens voor een 2e kindje samen omdat we samen zo genoten van mijn dochter. Weer een prachtige zwangerschap met soms wat angsten voor weer een postnatale depressie. 6 dagen na de bevalling begon ik me weer depressief te voelen, kon alleen maar huilen en had eigenlijk spijt dat dochter 2 er was. Na 2 weken zijn we naar de huisarts gegaan en ik slik nu sinds 2,5 week anti depressiva. Ik voel me zo rot en pieker me suf. Ik vind het zooooo zwaar met 2 kindjes en opstaan is het moeilijkst. Het ergste vind ik dat ik van mijn oudste dochter ineens niks meer kan hebben terwijl ik normaal zo van haar kon genieten. De gedachte van: wat hebben we gedaan, we waren zo gelukkig met drietjes krijg ik niet uit mijn hoofd. Zou ik nou echt spijt hebben van mijn 2e dochter of hoort dit bij een postnatale depressie?

2. Ciska85

Ciska85 Actief lid

Jun 3, 2016
    357
    198
    43
    Female
    Bergen op Zoom
    Dit hoort bij je postnatale depressie. Krijg je ook hulp van een psycholoog? Die kan je helpen met deze gevoelens om te gaan.

Paardenbloem likes this.
  3. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

May 1, 2017
    554
    187
    43
    Female
    Het kost tijd om de AD op goeie sterkte te laten komen. Ga terug naar dvhuisarts en vraag om meer hulp, misschien idd in de vorm van een psycholoog of psychiater.... ik heb er ervaring mee, maar dan in de zwangerschap, niet erna. Deze zwangerschap ben ik zelfs op de paaz opgenomen geweest. (Ernstige depressie)
    Schaam je er niet voor, deze gevoelens horen bij de depressie, maar vraag om meer hulp als het niet lukt om gedachten te verzetten.

Heel veel sterkte!

4. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,879
    2,879
    113
    Noord-Holland
    geen tips alleen sterkte en mss moet je je gebruikersnaam (laten) aanpassen. je bent zo wel erg goed vindbaar en ik denk dat je dat niet moet willen..

Share This Page