Ziek van doorkomende kiesjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Manuela79, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo allemaal,

Al 2 nachten wordt Louise huilend wakker en is het een drama haar weer in bed te krijgen. Vannacht nog een flesje gegeven en uiteindelijk is ze tegen 2 uur in slaap gevallen. Daardoor kwam ze vanochtend pas tegen half 10. Na haar fles en een tijdje spelen rook ik een stinkieluchtje dus ik met haar naar boven voor een schone luier. Wil ik weer met haar naar beneden gaan begint het arme kind ineens giga over te geven, de overloop, de traptredes, de leuning, alles zat onder. Haar temp was normaal, 37,4. Zou ze ziekig kunnen zijn van kiesjes die doorkomen?

Ik voel nog niks in haar mondje maar ze zit wel veel op haar vinger te kauwen. Iemand ervaring hiermee? Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik heb er niet zoveel verstand van, dus lees even mee.

Xavièr heeft vandaag ook overgegeven, weer veeeeel kwijlen echt alles zit eronder!
    Net in de buggy heeft ie aan de voetenzak zitten eten, bijt constant in zijn vingers EN in mijn vingers. En hij wil niet slapen, doet de hele tijd zijn handjes op zijn oortjes.
    Weet dus niet of hij echt ziek is, of dat er een kiesje door komt.. (hij heeft al 8 tanden, neem aan dat het dan een keer tijd wordt voor kiezen?)

Deel Deze Pagina