Wie kan mijn helpen? Ik heb een bopita box het platte speilen en twee koekaboxkleden. Deze zijn beide te groot voor de box. Aan de voor kant en achterkant heb ik een stuk over waardoor hij niet mooi past. Heb ik de verkeerde afmetingen gekocht? Ik dacht dat het standaard maten waren. Iemand tips???
Een snelle google leert mij dat de maten van het boxkleed inderdaad groter zijn. Was handig geweest om dat even te checken.. Ik zou het boxkleed ruilen..
Kun je de boxkleden nog wel ruilen? Anders zou ik naar een coupeuse stappen om de boxkleden te laten vermaken... zonde als het niet past... kost wel wat extra centjes, maar dan hoef je geen nieuwe kleden te kopen
Als je dezelfde box hebt als ik,dan is de formaat 80x80 en daar kan je heel slecht aan komen... Heb zelf de boxkleed moeten maken
Ik zou me er echt niet aan storen. Juist lekker. Houd wat tocht tegen, als je kindje rolt, stoot het net zo had zn hoofdje. Ik zou nooit een precies passend kleed willen. Daarlijk ligt je kindje eronder.
hadden wij ook. randje omhoog gelegd zodat hij zn hoofd niet zo snel stoote tegen de houten spijlen. was hier maar een paar cm dus niet storend...
Omruilen is geen optie meer. 1 er van heb ik ook gekregen. Denk dan idd een kwestie van me er maar niet aan storen hihi het heeft idd zijn voordelen ook!!
Ik heb een Koeka boxkleed 77x97 en die past perfect in de Bopita box (misschien ook verschillende maten?).
Hier juist een box waar veel kleden te klein zijn. Heb vaak net 2 cm te kort. Maar ja dat is ook niet anders.
Raar eigenlijk dat daar geen standaard maten voor zijn. Met aankleedkussens en voedingskussens hetzelfde verhaal. Heel irritant. Ik heb veel dingen op maat laten maken, was ongeveer even duur als standaard in de winkel kopen.