9 dpo gekte

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minimee, 7 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Nou.. ik ben weer schuldig hoor . Met de wetenschap dat ik zeker weten op 9 dpo zit en ik bij de voorgaande zwangerschappen positief testte op 9 dpo, bezweken aan de testdrang. Want: misselijk (en niet te zuinig), trekkende liezen, steekjes in mn onderbuik, moe.. negatief op de kv2v5 en clearblue ultravroeg "niet zwanger "... ik weet t.. 9 dpo is vroeg..maar; kun je symptomen hebben en toch nog negatief testen?? Ik ben alweer geneigd alle hoop te laten varen en spontaan aan de rosé te gaan

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan, maar dan komen de kwalen dus niet van hcg maar nog van progesteron.
    Als de kwaaltjes nu van hcg zouden komen, zou je al positief testen namelijk.

Ik zou de hoop nog niet opgeven hoor.

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Je hoeft de hoop nog niet op te geven, maar om zó misselijk te zijn van een zwangerschap nog voor je officiële NOD is wel vrij zeldzaam hoor. Bij de meeste vrouwen komen de kwaaltjes pas vanaf een week of zes, dus mij lijkt dit hoe dan ook van de progesteron te komen. Ik ben altijd licht misselijkjes tussen mijn eisprong en NOD, maar het komt nooit van een zwangerschap. En tijdens mijn zwangerschappen komt de echt goede beroerdheid echt pas met zes weken, en die is in niets te vergelijken met een normaal misselijk gevoel. Hoe dan ook, de hoop is natuurlijk nog niet verloren, maar de kwalen die je nu ervaart komen in elk geval niet door het zwangerschapshormoon :)

SydneyGirl vindt dit leuk.
  4. Sana1989

Sana1989 Lid

13 jun 2021
    85
    64
    18
    Vrouw
    Soms houdt je lichaam je helaas ook voor de gek. Ik heb vaak maanden gehad dat ik bijna zeker wist zwanger te zijn, doordat ik ook van alles en nog wat voelde, maar was dan uiteindelijk niet zwanger. En de keren dat ik niks voelde en er vanuit ging dat ik door kon voor een nieuwe ronde, bleek ik wel zwanger te zijn.

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.795
    8.464
    113
    Vrouw
    Progesteron he... daardoor heb ik al meerdere keren gedacht dat t raak was en ik ben nog nooit zwanger geweest.

6. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Pfff die onzekerheid he.. man..ik zou soms willen dat er een venstertje zat waar we doorheen konden gluren om te kijken wat er allemaal gebeurd daarbinnen haha!

Maarreh.. progesteron.. wat gebeurd daarmee als na een eventuele innesteling? Blijft het dan hoog? Of daalt t weer? Zou goed kunnen dat de klachten daarvan komen idd maar het is heviger dan anders. Of dat überhaupt iets zegt geen idee...durf er niet echt op te hopen ;) er zit niets anders op dan afwachten tot NOD..

Amber1992 vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Progesteron blijft naar mijn weten hetzelfde na een innesteling als zonder innesteling :)

En idd dat luikje zou rete handig zijn, echter niet zo goed voor de testen economie hahaha

minimee en Bloemm90 vinden dit leuk.
  8. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Bedankt allemaal :)... vandaag weer een testje gewaagd op 11 dpo, nog steeds omo witter dan wit. Ondanks dat er nog vanalles kan gebeuren, stel ik me maar alvast in op de volgende ronde..

9. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ennn ongesteld idd.. blehh.. gek lijf. Op naar de volgende ronde dan maar..

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer zeg.

11. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380