Mijn Tedje was zo'n 48 cm bij geboorte. Toen had hij maat 50, daar hebben we 10 weken mee gedaan. We doen met alle maten zo'n 10 weken, dus tot 20 weken met maat 56. Ted is nu 10 maanden en heeft maat 68/74. Iedereen heeft het idee dat je snel in de grotere maten zit, bij ons dus helemaal niet. We hebben nu nog steeds kleertjes van het kraamfeest. De kleine maatjes moesten we toch echt zelf kopen. Zeker als je er zo'n tijd mee doet.
ben net 2 weken over op maatje 56. dus bij ons maat 50 tot 6 weken.. en dat voor een meid van 4320 gram geboorte gewicht.
Hier zijn we begonnen met maat 44, en dat was te groot (ze was 4 dagen te laat geboren en heeft een papa van 2.02m) Haar allereerste rompertje is te groot voor de babyborn pop van mijn oudste dochter. Wij hebben tot 6 maanden met maat 56 kunnen doen, daarna ben ik zachtjes aan overgestapt op 62. Ze is nu bijna 9 maanden en heeft maat 68.
Jasmijn heeft nu nog soms maat 56 aan. Het is dan wel een ruime maat 56, maar ze past ze wel. Ze is nu 60cm, dus kan ook nog wel. Maar wat al gezegd wordt, ieder kind is anders en het ligt er dus aan hoe groot/klein het geboren wordt.
Wij hadden zo'n 12 pakjes in 50/56. Tijn is er nu pas net uit. Hij heeft het tot 3 maanden aan gehad. Moet ik er wel bij zeggen dat Tijn kwa lengte en gewicht ver onder het gemiddelde zit, het is dus echt een ukkie! Aan minder pakjes heb je trouwens ook wel genoeg, maar ik werd het na een tijdje zat dat hij zo vaak hetzelfde aan had.
Yeline heeft tot 5 maanden in maat 56 gezeten, ze is begonnen met maat 44. Nu verschilt het nog met de maten ze is nu bijna 2 jaar en heeft van broekjes maat 74 al heeft ze 1 broekje van maat 68 die helemaal goed zit en waar ze nog ruimte over heeft, en boven 74/80 maar vandaag heeft ze een tuniekje aan wat maat 62/68 is en die zit helemaal perfect . ze is wel heel smal verder geen vetje te zien bij haar. (nu 10,750 gram)
Kyano woog 4660 gr en was 52 cm, hij heeft denk ik maar 2 weken maatje 50/56 gehad 56 miss een weekje langer maar hij is echt heel snel met 62 begonnen....