in 1x geen geslacht meer kunnen zien??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rensje, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,

even een vraagje of iemand dit ook ooit heeft gehad.
    bij 20 weken echo kwam eruit dat we een manneke krijgen.
    Wij heel happy dat alles gezond is.
    Met 26 weken heb ik een echo gehad van de gyn omdat ik extreem harde buiken had en die vroeg of dat ik wist wat het was.
    Toen zei ik jaaa een manneke... hij reageerde er verder niet op.

Nu heb ik een aantal weken geleden de 30 weken groei echo gehad en toen konden ze het geslacht niet vinden?? raar?????

Ben er benieuwd want krijg volgende week donderdag weer een groei echo en ben dus benieuwd of dat ze het dan wel kunnen vinden.

Nou hebben we niet een duidelijke voorkeur hoor want als het een meisje is vinden we het ook super.
    We willen gewoon een kindje en het maakt niet uit wat het geslacht is... maar nu zijn we stiekem van een jongetje uitgegaan.

Is bij iemand ooit verkeerd voorspelt?????

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Volgens ons ziekenhuis wordt bij de 20-weken echo nog zeker 10% van de geslachten verkeerd bepaald.
    Verder is het natuurlijk afhankelijk van hoe het kindje ligt.
    Bij mijn buurvrouwtje had het kindje de navelstreng tussen de beentjes, dus daar bleef het tot het eind spannend...

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hier niet. Maar komt wel vaker voor dat ze verkeerd voorspellen.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben eerst te horen gekregen dat we een meisje zouden krijgen.
    Zelf had ik een enorm sterk gevoel dat het een jongetje zou zijn heb dus ook gereageerd met "nee hoor wij krijgen een jongetje" na 40 min verstreken van de 20 weken echo ging ze nog even naar zijn niertjes kijken en opeens trok hij (toen nog zij) de beentjes omhoog en tadaaaa we kregen een jochie.
    Bleek dat ze de balzak had aangezien voor schaamlipjes.
    De echoscopiste was verbaasd en moest ons toch gelijk geven :)

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het gaat regelmatig fout. Ik zou ook nooit een roze of blauwe kamer maken op basis van 1 echo. Ik heb 2 weken geleden een echo gehad en toen leek het een jongetje, maar ze zei ook heel eerlijk het niet zeker te weten omdat bij een meisje alles nog erg "opgeblazen" eruit ziet. Dus houd zeker een slag om de arm.
    Bij de eerste wilde we het niet weten, hij heeft er zelf mooi aan meegeholpen om te zorgen dat we het ook niet konden weten. Lag altijd precies verkeerd. Ik was onder begeleiding van de gynaecoloog en heb dus elke controle een echo gehad, maar ze hoefden nooit veel moeite te doen om niet per ongeluk het geslacht prijs te geven.

Deel Deze Pagina