De titel zegt het al, tot wanneer hebben jullie de mobile boven de box gehangen? En wanneer hebben jullie hem weggehaald? Merk je dat aan je kindje dat ze er 'klaar' mee zijn?? Lucas vindt het nog steeds erg leuk, hij blijft er naar kijken! (stel deze vraag eigenlijk omdat van de week een vriendin hier was en die zei: oh heb jij dat ding er nu nog boven hangen ....)
Stijn en Lucas zijn net zo oud natuurlijk maar hij is er gek van hier, begint toevallig net te trappelen en hyperen omdat ie stopt Heb juist net een 'nieuwe' gekocht. Wat handig is bij deze is dat het muziekje zachter kan en ook uit kan terwijl de beestjes dan blijven draaien en dat vindt ie het mooist...hij kletst tegen ze. Laat 'm voorlopig dus nog lekker hangen
gewoon lekker laten hangen. Ik heb hem nu denk 2 maanden weg, was hem zelf zat en lydia intresseerde het niet. Zolang als het kindje het leuk vind is het toch geen probleem?
Staat wel op deze tot 5 maanden, als ie ernaar gaat grijpen/eraan gaat trekken moet je misschien oppassen...
Ik heb hem weggehaald toen ze er aan gingen trekken. Bij mijn oudste was dat vrij snel bij mijn jongste duurde dat wat langer.
Zolang hij er niet bij kan is het veilig, dus dan zou ik het gewoon laten hangen. Hier een uk van 6,5 maand en die wordt ook nog steeds ongeduldig als het muziekje stopt. Ze vindt het gewoon erg leuk. Laat hem dus ook nog gewoon hangen...
totdat zoon er aan ging trekken en dus kapot zou gaan in deze fase lag hij ook amper nog in de box, lekker op een kleedje met ander speelgoed
Hier 5maanden 3 dagen ze begon eraan te trekken en hard aan draaien en zo. Ik hoefde hem niet eens meer aan te zetten, ze liet hem zelf wel draaien Maar ja ze zat toen ook al en nu is ze niet eens meer geïnteresseerd in die baby speelgoed, looprollatortje muziekmat, radio dansen haha dat doet ze het liefste.
Dit is een mobile waar een kindje niet bij kan, dus dat hij er aan gaat trekken zal niet gebeuren, tenzij hij rechtop kan zitten! We hebben nl deze: bol.com | Tiny Love Nature's Serenade Mobile, Tiny Love | Speelgoed Misschien is het idd ook nog een idee om alleen de beestjes rond te laten draaien zonder muziek, kijken wat hij dan doet!! Hij ligt hier eigenlijk altijd 20-30 min in de box voordat hij de fles krijgt. Dat is ons vaste ritme. Hij komt uit bed, en dan gaat hij lekker even in de box, vindt hij heerlijk. Dan de fles en daarna lekker spelen met mama en nog even alleen op het speelkleed op de grond.
Wat een leuke heb je zeg! Hier kan ze er inderdaad ook echt niet bij als ze niet zit dus ik laat hem denk ik gewoon hangen tot ze hem op een gegeven moment zat is, daarna kan je natuurlijk kijken naar iets wat je aan de rand van de box vast kan maken. Ik weet niet hoe het het, maar kunnen ze ook mee spelen, maar net wat actiever zelf, door op knopjes te drukken en te draaien aan wieltjes.
hier was dat ook zo, maar eigenlijk speelde mijn zoontje pas vanaf 8 mnd in de box, echt spelen, omdat hij toen zelfstandig kon gaan zitten... ik heb het ook een tijdje naar de buitenkant gehangen om hem te stimuleren te staan, maar toen was hij al 9 mnd ofzo!
Mattel Fisher Price L0527 Fisher Price Rainforest Mobile, EUR 46.50 bij www.playtown.nl ..deze hebben wij, kan ie ook niet bij. De piano, Baby Shop | Babies Products | Online Baby Store - Baby Kingdom - fisher price rainforest kick & play piano gym, hebben we ook maar doet ie nog niks mee dus houden het voorlopig nog bij het mobiel
Wij hebben ongeveer dezelfde Heppie! (ook tiny love). Kan die ook draaien zonder muziek? Lijkt me heerlijk! Nooit uitgezocht (of weer vergeten). Ik zal eens kijken.
Hier heeft het mobile boven de box gehangen tot mijn dochter ongeveer een jaar was. Ze vond hem prachtig! En nu nog, want als we op zolder komen, moet ik hem nog steeds opdraaien en het liefst zou ze hem nog boven haar bed hebben hangen. Maarja...dat gaat niet meer, anders had ik het prima gevonden. Ze is trouwens drie jaar. Trek je niets aan van de reactie van je vriendin. Doe gewoon waar jouw kindje en jij je goed bij voelen. Dat doet zij waarschijnlijk ook.
Gevonden hoor! Links van de mobile hangt een knuffeltje, waardoor de volumeknop niet zichtbaar is. Gewoon helemaal vergeten dat hij er zat... Dat lampje... nooit iets mee gedaan... Snap er ook de lol niet van (en mijn dochter ook niet, haha)