Tot wanneer neutrale wasmiddel

Discussie in 'Verzorging' gestart door xprincessx, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Alles gelijk gewassen met Robijn wasmiddel. Na een aantal weken ook wasverzachter er bij gaan gebruiken

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier alles gelijk met onze eigen was mee, met ons gewone wasmiddel en ook wasverzachter.

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wij moesten helaas op neutral overstappen ivm eczeemreactie op gekregen (gewassen) kleertjes. Opeens kreeg mijn dochter overal uitslag van (ik heb zelf een heel gevoelige huid, dus ze heeft dat van mij). Tip van de verpleegster van het cb toen we die nog niet hadden (soms zeggen ze wel nuttige dingen daar): in het laatste spoelwater (wasverzachterbakje) een scheutje azijn. Het is goedkoop, neutraliseert het parfum en zorgt ervoor dat de was lekker zacht is. Bovendien ontkalkt het je wasmachine. Je ruikt er overigens niks van.

Eerder ging ons eigen wasmiddel gewoon goed (eigen merk ah).

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ook nooit iets anders gebruikt dan onze normale wasmiddel en verzachter. Alleen als je kleine erop reageert is het verstandig iets anders te zoeken.
    Was je je eigen kleding ook met neutrale wasmiddel. Zo niet dan heeft het geen zin wat je doet. Je draagt je kindje op je borst en komt dus in aanraking met jou kleding.

Deel Deze Pagina