ik ben vrijdag 7 weekjes zwanger, heb soms wat last van kwaaltjes maar niet extreem.. ben ook niet misselijk ofzo. enige wat ik heel erg heb is dat ik heeeel veel eet, met het avondeten en heb daarna een super dikke buik! maar ik vind het wel heerlijk om zwanger te zijn.. gevoel dat er een kleintje in me groeit doet me hart echt smelten! maar er zijn ook dagen dat ik opsta en ik me gewoon totaal niet zwanger voel het komt denk ik ook omdat ik zo weinig kwaaltjes heb, begrijp me niet verkeerd hoor want sommige vrouwen hebben zoveel kwaaaaltjes maar ik denk als je die kwaaltjes hebt je je gewoon veel meer zwanger voelt.. ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.. heeft iemand ervaring hiermee?
Gefeliciteerd! Die kwaaltjes kunnen nog wel komen hoor!! En ik zou zeggen geniet ervan zonder kwaaltjes! Heb vertrouwen dat het goed zit! Al snap ik je wel hoor! je hebt toch het liefst dat je ziek bent, dan weet je iig dat je zwanger bent! Maar zoals ik al zei, die kwaaltjes kunnen nog wel komen! Ik had rond 8 weken dat ik misselijk werd! Geniet van je zwangerschap!
Heb exact hetzelfde! Ben ongeveer 6 weken. Probeer toch te blijven genieten. Wie weet komen de kwaaltjes nog
Och ik herken dat wel. Ik heb verschillende keren snikkend bij de vk gezeten omdat ik ervan overtuigd was dat het mis was omdat ik letterlijk nergens last van had! Ik voelde me zo normaal, en in mijn optiek kon dat toch niet... Mijn vriendinnen waren namelijk alleen maar aan het klagen over de kwaaltjes... Pas in week 9/10 was ik wat misselijk... Wel 3 x overgeveven... Thats it! En pijnlijke borsten... Dus ja ik had niets te klagen maar ik wilde me ook zwanger voelen.... Achteraf voelde ik dat ook maar vond het dus niet genoeg. 😜 Kwaaltjes zeggen dus niet veel
Gefeliciteerd met je zwangerschap Herkenbaar hoor. Is ook wel normaal lijkt me. Het is prachtig maar niet het enige waar je de hele dag aan kan denken/voelen. In het begin was ik erg misselijk en toch voelde ik me niet altijd zwanger. Zelfs nu ik aan het einde loop voel ik me soms niet zwanger. Misschien moeilijk te geloven, maar als ik druk bezig ben vergeet ik die buik gewoon tot ik hem stoot of dat ie hard wordt.
Hier zowat alle kwaaltjes die je kunt hebben en nog steeds misselijk. En ik voel me vooral ziek in plaats van zwanger... Dus ik zou zeggen geniet ervan! Kwaaltjes zeggen niets over een goed verloop van je zwangerschap. Dat vertrouwen komt straks vast als je een paar keer een echo hebt gehad!
Dankjewel allemaal! Ik ben verder totaal niet misselijk.. Geen pijnlijke borsten.. Soms een steekje maar meer niet Ik zeg echt: kom maar op met die kwaaltjes!! Vind het soms echt zo k*t.. Word er ook gewoon verdrietig van! probeer ook echt te genieten ervan.. Want ben er zo dankbaar voor ookal was het niet gepland maar voel me soms echt rot dat ik me niet zwanger voel!
Nou meid, geniet er maar van! Hier steeds kotsmisselijk, de hele dag door honger en als ik niet eet word ik niet goed, om vervolgens weer misselijk te worden omdat ik hen gegeten. Ik heb zere borsten, moet vaak plassen, ben veel moe en heb ook nog een baby van 11 maanden. Ik snap best dat je je nog niet zwanger voelt, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook amper kwaaltjes maar je bent pas pril zwanger. Wanneer je buik groeit en je de baby begint te voelen komt dat gevoel echt wel!
Yep. Herken het. M'n pijnlijke borsten, moeheid en onstilbare honger herinneren mij eraan. M'n beste vriendin heeft het tegenovergestelde, die kotst de hele boel onder . Heb het dan toch liever zo .
Hoi Kleintjee, Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, al vind ik het zelf erg van de situatie afhangen. wanneer ik moet werken kan ik de kwaaltjes missen als kiespijn Vooral gezien niemand het nog mag weten voorlopig Als je echter geen werk hebt en lekker de tijd en rust hebt dan zou ik ook meer willen voelen
Oh geniet er maar van, die kwaaltjes kunnen echt nog komen en als je ze niet krijgt ben je een bofkont! Ik had de eerste weken nergens last van, pas in de 7de week kwam de misselijkheid en hoe!! Heb er echt medicatie voor moeten halen want functioneerde nog niet meer, blehhhh! Ben nu de 19 weken gepasseerd en voel me op zich wel heel erg goed, heb vrij weinig klachten.
hier ook nog niet echt ergens last van behalve de meest bekende kwaaltjes.. honger plassen en moeeee.. Ik vergeet soms ook echt dat ik zwanger ben.. dan denk ik savonds.. pff wat ben ik moe.. oh ja dat komt omdat ik zwanger ben. Klinkt heel stom.. maar heb nog een zoontje van anderhalf rond lopen.. en het huishouden en werken... en je ziet nog niks natuurlijk en weinig kwaaltjes.. maar bij mijn zoontje had ik ook alleen last van vooral moe zijn en honger en veel plassen en dit is de hele zwangerschap zo gebleven.. dus je hoeft niet persee straks van alles te krijgen. En het zegt niks of deze zwangerschap nu goed gaat of niet om je kwaaltjes. Geniet ervan.
Je bent pas net zwanger... die kwaaltjes komen vast nog wel. En als je heel veel geluk hebt blijven ze voor jou lekker weg, er zijn van die gelukkige mensen Maar ik zou me er geen zorgen over maken, als je buik straks echt lekker begint te groeien komt dat zwangere gevoel vast vanzelf
Ik heb op 1.5 week wat misselijk zijn na geen klachten gehad. En kreeg ook pas laat buikje. Heb ook heel lang beetje vreemd gekeken naar mensen die zeiden "geweldig he zwanger zijn". Pas toen ik rond 17-18 weken wat ging voelen begon t "bijzonder voelen". En er komen vanzelf (kleine) klachtjes bij hoor dus probeer t klachtvrij zijn ook maar bewust te beleven. En zodra je buikje krijgt voelt t echt anders!!! Fijne zwangerschap gewenst!
Hoi kleintjee dat heb ik ook totaal geen echte klachten dacht ook echt ben ik wel zwanger .ben heel vaak onzeker geweest erover tot de Vk zei dat het totaal niet uitmaakt of je klachten hebt ook zonder kun je een goede zwangerschap hebben.en vandaag heb ik weer laten luisteren en het hartje klopte zo mooi. heel veel succes. Liefs
Ik zou zeggen geniet ervan! Ik heb gelukkig maar weinig kwaaltjes maar zou het er ook niet bij willen hebben. Maar wat niet is kan nog komen.
Dankjewel allemaal! Vergeet idd soms ook dat ik zwanger ben! Ik werk gewoon thuis dus kan heerlijk relaxen hele dag eigenlijk hihi Wel fijn natuurlijk! Hopelijk voel ik snel wat meer.. Zo raar sommige vrouwen zouden juist willen dat ze geen klachtjes hebben en ik wil ze allemaal! Haha
Hier ook nooit overgegeven of wat dan ook, wel wat kleine dingetjes waar ik last van had maar niet de echte zwangerschapskwalen die iedereen lijkt te hebben. Maar nu mijn buik begint te groeien en ik de kleine lekker elke dag voel trappelen, voel ik me toch op en top zwanger