Tot wanneer (ong) in de wipper?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Wardi, Apr 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Tot wanneer kunnen baby's in de wipstoel? Het duurt geloof ik niet lang voor mijn beertje met zijn voetjes eruit steekt. Ik neem aan dat dat niet uitmaakt en hij er voorlopig nog lekker in kan chillen? Zowel hij als ik vinden dat ding heerlijk : )

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    `mijn zoontje ging er op een gegeven moment met wipper en al vandoor, hij was toen een maand of 8-9, toen heb ik m weggedaan.

3. roosje1201

roosje1201 Actief lid

Aug 20, 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik heb mijn mannetje ook nog in de wipper
    vast leggen hoef ik hem niet want dat vind hij maar niets

en als ik hem los leg dan gaat hij lekker hangen zoals hij het zelf wil en dan speelt ie met de voeten of een rammelaar.

ik hou hem er voorlopig nog maar in zolang het kan
    het is ideaal zon wipper.

4. ariel3

ariel3 Actief lid

Mar 27, 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Mijn zoontje is nu 10 maanden en hier wordt het wipstoeltje nog vol op gebruikt hoor. Hij zit er zelf nog erg graag in en ik vind het ook wel handig af en toe. Zijn voetjes steken inderdaad wat uit, maar ik zet het wipstoeltje gewoon op de mat zodat hij geen koude voetjes krijgt. Met de wipstoel ervan door gaan is hem nog nooit gelukt hihi, hij kan er wel aan de achterkant uitklimmen als ik hem op de lage stand heb, dus ik zet hem altijd in de hoge stand. Ik denk trouwens wel dat het er ook aan ligt welke wipstoel je hebt. Ik heb er een van Nijntje en dat is best een grote.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sinds Fae goed kan zitten zit ze er weinig meer in. En dat is hier dus vanaf de 6,5 / 7 maanden. Maar ze past er nog wel in. Ook draait of wiebelt ze nog niet zo erg, dat hij omvalt of zo.

Wel zie ik in de winkels verschillende maten wipstoel staan, wij lijken een vrij grote te hebben.

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    hangt volgens mij ook erg van je wipper af. Wij hebben een babybjorn en daar kan je niet met de voeten uit steken (die hangen namelijk naar beneden). Op de site van babybjorn geven ze aan dat kindjes tot 3 jaar er in kunnen dus ben benieuwd of we dat gaan halen. Tot nu toe wordt de wipper nog bijna dagelijks gebruikt hier thuis.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

We hebben 'm net (minuten geleden) opgeborgen.. Mannetje is bijna 8 maanden EN 10 kilo... Volgens de gebruiksaanwijzing te gebruiken tot ongeveer 9 kilo of tot wanneer het kind zelfstandig kan zitten. Het mannetje zit heerlijk zelf... niet meer nodig dus

8. marissie

marissie Actief lid

Jun 14, 2007
    348
    1
    0
    Mike zit er nog steeds in, is tot 10 kilo en dat is hij nu net. Heb een stoeltje besteld en als ik die binnen heb, dan gaat het wipstoeltje weg. Is er trouwens eentje die je ook helemaal rechtop kunt zetten. Hij zit er nu dus gewoon in als in een echte stoel.

9. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ja dat ligt heel erg aan het wipstoeltje. Die van mij heb ik al maanden geleden weggedaan, omdat ze daarmee omviel. Het wipstoeltje dat bij opa en oma staat daar gaat ze nu nog in zitten.

10. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik gebruik hem nog veel.
    Het is voor Benthe ook even een moment van rust. Na druk gespeeld te hebben, ontspant ze echt in die wipstoel en ik kan daarin haar ook makkelijk even wat drinken geven oid.

Hij gaat hier dus nog niet naar zolder.

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Totdat hij een keer met stoel en al omviel (2 x zelfs, een keer opzij en de laatste keer voorover gevallen). Toen heb ik hem echt weggedaan. Dat was met een maand of 7. Hij was toen een net 9 kg.

12. Kimmy83

Kimmy83 Lid

Jun 27, 2007
    92
    0
    0
    Ons meisje heeft tot een maand of 8 in de wipper gezeten. Daarna is ze overgestapt op de bumbo stoel, ideaal!

13. hij gaat hier over een maandje denk ik naar boven... Hij is tot 9 kilo en Daan is nu gok ik zo tussen de 8 en 8,5 kilo.. ach ik zet hem er toch al niet zo vaak meer in, hij speelt liever op de grond of in de box..

Share This Page