Wanneer hebben jullie ongerveer het ledikantje lager gezet? Onze meid is nu bijna een jaar en aangezien ze zich aan de tafel optrekt tot staan ben ik bang dat ze dat straks ook in bed gaat doen. ze heeft wel een slaapzak aan en blijft wel netjes liggen, maar goed je weet maar nooit. xxx
ik zou het nou wel doen, ik heb het gedaan toen hij 6.5 maand was en kon zitten. hij begon toen al naar de bedrand te grijpen.
dan zal ik dat vandaag direct nog even doen, want ze kan al wel heel lang zitten, maar nu ze ook kan staan vind ik het best wel eng ook al zit ze in de slaapzak.
Ik heb het ledikantje laag gezet toen mijn zoontje 4 maanden oud was. Ik hoefde zijn hoofdje niet meer steeds te ondersteunen als ik hem optilde dus vond ik het niet meer nodig dat het zo hoog stond. Met 1 jaar vind ik echt laat hoor, mijn zoontje staat al vanaf hij 9 maanden is steeds rechtop in bed.
die van ons stond al met 7 maanden rechtop in bed , ik heb met 3-4 maanden het bedje lager gezet omdat hij toen ging proberen te zitten en dan moet ie echt omlaag wil je het veilig houden...
Wij gaan het dit weekend doen, Danique is nu 8 maanden. Ze kan nog niet zelf zitten maar begint zich wel al op te trekken. Mijn man z'n oudste dochter is destijds met 9 maanden op die manier over de rand gekukeld, dat gaat ons nu niet meer gebeuren.
met 6 a 7 maanden dacht ik dat we het bedje hebben laten zakken, ze ging zitten en voor het geval dat ze wel zou denken van ik ga staan hebben we het bed omlaag gedaan, straks staat ze en valt ze er over heen, moet er niet aan denken
zij ligt dus altijd erg netjes met slaapzak ik bed en beweegt nooit, de dekentje zit zelfs nog recht als we haar weer eruit halen. maar we hebben ook niet zo'n ledikantje waar bij ze echt superhoog ligt zoals vele ledikantjes. maar ik vond het nu weleens tijd worden. ze kan al wel heel lang zitten en staan, maar nu kan ze zichzelf optrekken
Wij hebben het met 6,5 maand gedaan. Ik vond het toch wat eng, omdat je weleens hoort dat kinderen INEENS iets kunnen of doen.. Maar wij hadden dus wel nog een tussenhoogte, daar staat hij nu dus op. Erg fijn, want helemaal beneden is toch wel ver bukken
ik had hem toen al helemaal naar beneden. als je kindje zit op die tussenhoogte kunnen ze met wat moeite wel bij de rand.
Dan moet ze zich echt al gaan optrekken aan de spijltjes en zoals ze nu is (niet rollen, niet tijgeren etc) en met slaapzak, hoeft dat hier in elk geval nog niet. Want stel dat het ineens wel lukt, tja, dan kan ze staan en bij de rand. Maar meer ook nog niet. Dus dat is hier voorlopig (gelukkig) nog niet aan de orde.
Ik heb het bedje toen Wayne zelf kon gaan zitten, van de hoogste naar de middelste stand gezet. En toen hij zich hier tot staan optrok in de box, heb ik hem meteen in de laagste stand gezet.
Met 7 maanden heb ik hem op zijn knieën aangetroffen in zijn been. Hij probeerde te gaan staan. Vanaf toen ging het bedje omlaag.
We hebben de bedjes in de laagste stand gezet toen ze konden zitten. Vorige week stonden ze opeens allebei in hun bedje (met slaapzak aan)! Sindsdien staan ze heel erg regelmatig in hun bedje, middelste stand zou niet hoog genoeg zijn, want ze buigen helemaal met hun hoofd eroverheen om alles maar goed te kunnen zien, het liefst kropen ze uit hun bedje Moet er wel bijzeggen datrrr ik nogal ondernemende jongens heb Ik zou je inderdaad adviseren het bedje omlaag te zetten voor je het weet staat ze in haar bedje!
Hier staat hij nog steeds 10 cm boven de laagste stand. Ons bedje kan namelijk niet helemaal tot aan de bodem. Maar het is laag genoeg. Meneer heeft nog nooit een enkele poging gedaan om er uit te klimmen en heeft altijd een slaapzak aan.