Tot wanneer ongi-gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joycie02, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hallo meiden,

Ik heb met de zoekfunctie geen antwoord kunnen vinden, dus stel ik hier maar even de vraag:

Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben. Ik heb redelijk veel last van steekjes en krampjes. Ik wéét dat het erbij hoort en probeer me er niet teveel zorgen over te maken :( . Maar om nou te zeggen dat ik me er 100% gerust bij voel....nou, nee...

Tot welke week heeft dit bij jullie aangehouden? Ben benieuwd naar jullie reacties!

Gr. Joyce

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan heel lang volgens mij. De groei van je baarmoede kan ook dit gevoel geven enne...die groeit nog wel ff
    Ik hoop dat het gauw over is!
    Elmo

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Elmo, heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling!

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi Joyce,

Ik krijg vooral last van mijn nuik aan het einde van de middag! Ik word er ook zo onzeker van!

Konden we maar in de glazen bol kijken! Het liefst zo ik zo snel mogelijk die 12 weken voorbij willen zijn!

Heb je verder nog last van dingetjes?

liefs nina

5. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    JA..heeeeeeeeeeeeeele zere boobs :) :)
    Buik is inderdaad erger aan het einde van de middag! Ik zit nog op mijn werk maar verlang naar mijn joggingbroek ;)

6. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    He meid!

De pijntjes en steekjes horen er echt allemaal bij, maar kan me goed voorstellen dat je er wat onzeker van wordt.
    Dat had ik nl ook...ik denk iedereen hier....

Ik wil je niet ontmoedigen, maar je zult het de hele zwangerschap wel wat houden.
    Elke keer als de beeb een groeispurt maakt, zul je het voelen.
    Omdat de beeb groeit, groeit de baarmoeder ook mee en dat geeft druk op de banden.
    De druk op de banden voelt als ongi-pijn.
    Denk maar aan een AH-tas. Hoe meer boodschappen je erin stopt, des te meer druk er komt op de hengsels.

Mijn meisje is al aan het indalen nu en dat voelt zo af en toe ook niet echt prettig, ook net ongi-pijn.

Maar je moet maar zo denken...het is voor een heel goed doel!

Liefs Elly.

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb het ook gehad hoor. Was er ook zeker van dat ik ongesteld ging worden. Niet dus. :D Maar het heeft bij mij sowieso wel een week aangehouden. Maar weet ook niet wat normaal is.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  9. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Ik heb echt een week of twee nog het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Nu af en toe nog aan het eind van de dag...

10. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hoi Joyce,

Ik heb ook af en toe nog het gevoel dat ik ongi wordt, steeds steekjes, en kleine krampjes. De 1e week had ik vooral het gevoel van een flinke druk op mijn onderbuik. Nu voel ik vooral veel steekjes. Of als ik 's-nachts op mijn buik heb gelegen word ik wakker van de 'kramp'. Inderdaad zorgwekkend, maar volgens mij moet je idd op je eigen lichaam vertrouwen!

geniet van je zwangerschap, ik ben ook heel blij als die 12 weken voorbij zijn!

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb het nog soms ;)

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik ook...heb er laatst zelfs nog een topic over gestart...

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Me to. Is volgens m'n vk gewoon de groei van je baarmoeder en juist een goed teken!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn om te lezen dit topic! Ik heb dit gevoel nu 5 dagen, vanochtend om 6 uur positief getest, maar ik ga zaterdag nog een keer testen, ik vind het nog zo eng! Hoewel de test toch echt positief was. pfff die onzekerheid ;) die ben ik nu al zat haha :) en dan nog je mond houden ook tegen alle mensen om je heen... oef!

15. Dounia

Dounia Lid

11 okt 2007
    6
    0
    0
    Limburg
    Ik heb zelf ook al een week ongi gevoel. Ik ben nu net 2 dagen overtijd en al positief getest. Maar ik heb toch het gevoel dat er iets niet klopt. Naast de steken in de buik heb ik ook nog bloed bij de afscheiding....dus ga ik nou toch ong worden? Of hoort dat er ook bij ?

16. amberdroopy

2 nov 2007
    23
    0
    0
    Adm.medewerkster
    ik heb vorige week vrijdag de eerste positieve test gedaan. de dinsdag ervoor had ik nog een kleine bloeding, toen dacht ik dat mijn menstruatie door zou zetten maar ben ondertussen 4 positieve tests verder :D

17. Niet meer actief

aan het einde van de dag(tegen bedtijd),heb ik zo'n pijn in me buik dat ik er bang van word....bij de vorige was het niet zo erg.heeft toen 4 maanden geduurt denk ik

18. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Ik ben nu 17 weken zwanger en voel het ongigevoel nog iedere dag, ik heb me er nooit zorgen om gemaakt, het hoort er bij.

Deel Deze Pagina